//

apple music op Iphone

apple music op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik mij geregistreerd voor 3 maanden gratis apple music op mijn macbook. Nu zou ik ook graag apple music gebruiken op mijn iPhone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-12-15, 10:31
lechatnoir's schermafbeelding
lechatnoir lechatnoir is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 1
Standaard apple music op Iphone

Gisteren heb ik mij geregistreerd voor 3 maanden gratis apple music op mijn macbook. Nu zou ik ook graag apple music gebruiken op mijn iPhone. Ik weet dat je daarvoor de nieuwste software nodig hebt, dat is in orde, en dan kan je naar ITunes gaan. Hier zit het probleem. Apple music staat er niet tussen, wel staat er reclame om mij 3 maanden gratis te laten gebruiken. Als ik hier op klik dan staat er dat ik al geregistreerd ben.

Als ik dan weg ga uit de app, en weer terug naar de app ga, moet ik telkens bovenstaande stappen herhalen. Maar normaal zou apple music ertussen moeten staan.

Misschien een beetje een ingewikkelde tekst, ik hoop toch dat iemand mij kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple music, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Apple Music gelijktijdig op iPhone en iPad Vic55 Muziek, foto & video 6 23-09-15 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.