//

Sociale profielen toevoegen aan contacten

Sociale profielen toevoegen aan contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds enkele dagen mijn eerste iPhone, een iPhone 5s. Nu wil ik graag sociale profielen toevoegen aan mijn contacten, maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-12-15, 22:50
FreeWilly8 FreeWilly8 is offline
• iOS 9.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hardenberg
Berichten: 6
Question Sociale profielen toevoegen aan contacten

Hallo allemaal,

Ik heb sinds enkele dagen mijn eerste iPhone, een iPhone 5s.
Nu wil ik graag sociale profielen toevoegen aan mijn contacten, maar ik denk dat ik dat niet helemaal goed doe. Ik heb het sociaal profiel, dat standaard op Twitter staat, gewijzigd naar Facebook. En wat vul je dan daarna in? Want als ik alleen de profielnaam van diegene intik, en ik sla die wijziging daarna op, en ik tik daarna op die naam bij de contactgegevens, dan wordt mijn Facebook wel geopend, maar mijn eigen homepage en niet de profielpagina van die contactpersoon. Het lijkt mij dat dat laatste juist de bedoeling is, toch?
Wat gaat hier fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
contacten, facebook, sociaal profiel, toevoegen profielen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten toevoegen aan 3gs veerle14 iPhone algemeen 0 04-07-11 13:12
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen Maxwell1 Desktop-applicaties 1 21-11-10 03:24
Foto: Foto toevoegen aan contacten elektroshokk Muziek, foto & video 2 22-08-10 08:35
Foto toevoegen aan contacten rotterdammer53 Muziek, foto & video 1 15-08-10 13:18
contacten en andere dingen toevoegen aan menu? Masterdenk iPhone algemeen 3 01-06-08 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.