//

Verbinding met Exchange server niet mogelijk

Verbinding met Exchange server niet mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg iPhone 5 niet verbonden met MS Exchange server (MS Office Professional Plus 2013). iOS 9 is geïnstalleerd op iPhone 5. Het lukt niet met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-15, 15:42
ChrisC ChrisC is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard Verbinding met Exchange server niet mogelijk

Krijg iPhone 5 niet verbonden met MS Exchange server (MS Office Professional Plus 2013). iOS 9 is geïnstalleerd op iPhone 5.
Het lukt niet met de "ingebouwde standaard mail app", niet met de "app Outlook for iOS", en ook niet met de "app OWA for iPhone".

Krijg meestal meldingen in de zin van "controle account gegevens niet mogelijk", "e-mail ophalen mislukt - geen verbinding met de server", ook soms "controleer je gebruikersnaam en/of paswoord".....

Heb geprobeerd met bovenstaande 3 mogelijkheden, met SSL aan of uit - het mag allemaal niet baten.

Verbinden met de mail app op mijn MAC (OS X El Capitan) lukt wel. Dus ik ben zeker dat alle gegevens correct zijn. MAC maakt verbinding via OWA-server, waarvan ik dus het juiste adres heb.

Met iPad Mini 4 (splinternieuw) ook met iOS 9, zelfde problematiek!

Ten einde raad....Iemand een oplossing aub? Bedankt op voorhand!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-15, 17:37
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Ik zou eerst eens bij jullie systeembeheer navragen of active sync wel op jouw account aan staat.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 18-12-15, 18:25
ChrisC ChrisC is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard

Hallo Jemmie,
Bedankt voor de suggestie.
Daar zal het niet aan liggen. Kom net te ontdekken dat er een certificaat, nl. Plesk versie 1 verlopen is (31/08/2012), waardoor de beveiligde verbinding niet gecontroleerd kan worden, en waardoor ik geen verbinding krijg met de server. Ook als ik SSL uitschakel werkt het ook niet, en dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik in de account instellingen SSL maar kan uitschakelen, nadat ik de waarschuwing van het verlopen certificaat heb moeten negeren.
Daarom ook de verklaring dat het wel werkt via MAC, maar niet via iOS.

Iemand een oplossing aub?? Bedankt op voorhand!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6 - Iphone kan niet geactiveerd worden, verbinding met server mislukt Arthemiss iPhone algemeen 1 07-04-15 20:02
iPhone en Outlook(pc) synchronisatie met exchange server coenraadj iPhone algemeen 1 10-04-12 16:40
Exchange account (De verbinding met server is mislukt) polmke iPhone algemeen 23 09-12-09 11:33
Exchange email op iphone zonder exchange server iNiels iPhone algemeen 0 12-02-09 11:26
synchroniseren met exchange server mrgoolie iPhone algemeen 12 23-03-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.