iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/16992-iphone-niet-meer-zichtbaar-finder-afp-bonjour.html)

WMone 21-07-08 17:36

iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour)
 
Ik heb 2.0 geïnstalleerd en het werkt geweldig!
Helaas kan ik niet meer via mijn mac (finder) direct op mijn iPhone komen, kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet instellen?

Bedankt Wout

iCulture 21-07-08 17:39

iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour)
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WMone (Bericht 149436)
Ik heb 2.0 geïnstalleerd en het werkt geweldig!
Helaas kan ik niet meer via mijn mac (finder) direct op mijn iPhone komen, kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet instellen?

Dat is nog niet mogelijk. Daarvoor is AFP/Bonjour-ondersteuning nodig en die is (nog) niet beschikbaar.

Modbreak:
Verplaatst naar Tips & Tweaks


goacidia 21-07-08 20:24

Ik heb hier ongeveer een gelijkaardig probleem.
ik heb nog steeds 1.1.4 maar zelf nu ziet hij mijn Iphone niet via finder, Itunes of Iphoto wat moet ik nu doen om mijn Iphone toch op computer te zien

Via cyberduck zie ik hem wel
misschien nodig voor hulp ?

Ik weet het niet IEMAND ?

goacidia 22-07-08 17:02

niemand die iets weet?
ik vind dit erg mottig sooo please help a brother :)

goacidia 23-07-08 19:13

nog steeds niemand ?

goacidia 25-07-08 13:37

Zelf niemand die iets wil zeggen ?

Grample 25-07-08 13:46

Heb je wel AFP geïnstalleerd op je iPhone ?

Zie handleidingen voor een mooie handleiding daarvoor die ik zelf geschreven heb.

goacidia 25-07-08 19:33

hmmm weet ik niet echt. Ik ga eens nakijken. In ieder geval merci voor de enige reactie

goacidia 29-07-08 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 153064)
Heb je wel AFP geïnstalleerd op je iPhone ?

Zie handleidingen voor een mooie handleiding daarvoor die ik zelf geschreven heb.

Ok dit is allemaal gelukt maar hij ziet hem nog steeds niet in iTunes.
Wat moet ik doen om daarin te zien. Hetzelfde met iPhoto.

Ik vind dit heel lastig omdat ik al de hele tijd wil overstappen naar 2.0 maar dit niet kan omdat hij de iphone niet ziet.?

goacidia 31-10-08 01:07

Ik heb nu al die tijd nog steeds hetzelfde probleem. Ik ben wel tevreden dat er 1.1.4 opstaat maar als ik mijn iphone op mijn computer aansluit leest hij hem niet meer in itunes. Dit geeft als gevolg dat ik ook geen muziek of videos op mijn iphone kan zetten. Bijzonder irritant dus....

Hetzelfde met fotos die ik getrokken heb kan ik ook niet op mijn computer zetten.

Ik hoop dat er na al die tijd nu iemand kan helpen want ik ben het beu niet het maximale uit mijn iphone te kunnen halen

Thxzz

JWVD 31-10-08 06:40

Probeer hem eens in DFU mode te zetten, waarschijnlijk herkend die hem dan wel.
Dan heb je de mogelijkheid om een herstel uit te voeren, jammer is dan dat je wel al je foto's en notities kwijtraakt. Contacten kan je gewoon synchroniseren (neem ik aan).

goacidia 31-10-08 11:19

Ben ik dan ook al men programma's kwijt ?
Wil ik mee zeggen >moet ik deze dan allemaal opnieuw via installer downloaden?

Ik hoop dat dit eindelijk helpt
Merci man

Rasz 31-10-08 11:24

@Goacidia, als je 2.1 erop zet, dan zal je al je programma's er opnieuw op moeten zetten.

Bomans 31-10-08 11:33

2 handige apps die je kunnen helpen bij het terugzetten van je apps zijn AptBackup en Appbackup

goacidia 03-11-08 20:51

Ok Al zeker 12 keer in DFU proberen zetten maar itunes ziet hem nog steeds niet.
Als ik kijk via quickpwn ziet hem ook niet....... zelfde met iLiberty

Dit kan toch niet ??
en geloof me als ik zeg dat ik zeker de juiste manier om in DFU te zetten heb gebruikt

goacidia 04-11-08 21:41

niemand die dit nog nooit heeft gehad

Ik kan toch nie de enigste zijn?

Heb trouwens nog zeker 15 keer in DFU probere zetten maar zonder resultaat

ControlSje 04-11-08 21:55

Ik heb het 1 keer gehad...Ik heb het geluk dat ik een OSX en Windows machine heb staan want op windows deed hij het wel. Ik heb het anders om ook een keer gehad. Na een herstel herkenden beide systemen de iPhone weer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:13.