//

iPhone 2G laadt wel op, maar wordt niet herkend

iPhone 2G laadt wel op, maar wordt niet herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist aan de slag gegaan met 2 iPhones 2G, die ik al een hele tijd had liggen, zodat ze daarna zonder gebruikersgegevens er op weg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-15, 15:57
brambo brambo is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard iPhone 2G laadt wel op, maar wordt niet herkend

Zojuist aan de slag gegaan met 2 iPhones 2G, die ik al een hele tijd had liggen, zodat ze daarna zonder gebruikersgegevens er op weg kunnen.
Nu heb ik één van de twee iPhones al helemaal leeg gekregen en geconfigureerd zoals standaard het geval is.

Echter nummertje twee kan ik wel opladen doormiddel van mijn laptop, maar lijkt niet te worden herkend door iTunes en/of mijn MacBook Pro. Hierdoor lukt het mij dan ook niet om de iPhone in DFU-modus te krijgen.

Ik heb een recente versie van iTunes en ook heb ik de dock-connector stofvrij gemaakt.
Wat zou het probleem kunnen zijn en hoe los ik het op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-15, 22:30
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Het kan zijn dat de stuurprogramma's niet (kunnen) worden gedownload. Ik heb exact hetzelfde een keer gehad met een nieuwe 5S en een windowslaptop. Ik heb wat corrpute files van mijn laptop gedonderd. Toen werkte het wel. Ik denk dat het euvel zit in het niet downloaden van de stuurprogramma's. Geeft je laptop geen foutmelding?
  #3  
Oud 24-12-15, 10:09
brambo brambo is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Het kan zijn dat de stuurprogramma's niet (kunnen) worden gedownload. Ik heb exact hetzelfde een keer gehad met een nieuwe 5S en een windowslaptop. Ik heb wat corrpute files van mijn laptop gedonderd. Toen werkte het wel. Ik denk dat het euvel zit in het niet downloaden van de stuurprogramma's. Geeft je laptop geen foutmelding?
Het rare is dat ik er twee heb, waarvan ik er dus ééntje dus al volledig heb kunnen herstellen. Die wordt namelijk gewoon herkend door mijn laptop.
Ik heb voor de duidelijkheid een MacBook Pro met OSX en dus geen laptop met windows daarop draaien.
  #4  
Oud 24-12-15, 10:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brambo Bekijk bericht
Die wordt namelijk gewoon herkend door mijn laptop.
Sluit die iPhone aan de Mac en klik boven links op het zwarte . Klik dan op "About this Mac" en dan op "System Report". Scroll onder "Hardware" naar beneden tot "USB".

Als de iPhone daar niet verschijnt is er een probleem met de USB-bus of de dock connector in de iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend Gonbon iPhone algemeen 0 12-01-14 16:39
iPhone 4s start niet op wordt wel herkend in iTunes Dipsausje2 iPhone algemeen 4 01-12-12 18:46
3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight Muug iPhone algemeen 0 12-05-12 23:55
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 17:13
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.