Overzetten contacten en Whatsapp-chats discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iPhone geïnstalleerd. Hierop zitten niet de contacten en Whatsapp-chats van mijn oude iPhone. Contacten kan ik één voor één weer invoeren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten contacten en Whatsapp-chats
Ik heb een nieuwe iPhone geïnstalleerd. Hierop zitten niet de contacten en Whatsapp-chats van mijn oude iPhone. Contacten kan ik één voor één weer invoeren, maar dan ben ik de chatgeschiedenis kwijt. Hoe krijg ik die overgezet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je geen back-up van je oude whatsapp hebt gemaakt, kan het niet meer denk ik.
|
|
|||
|
|||
Zonde
Oké. Ik vroeg in de winkel nog of ik er rekening mee moest houden. "Nee, als nieuwe iPhone instellen en dan kun je zo door."
|
|
||||
|
||||
Helaas... Dat was wat té kort door de bocht?
|
|
|||
|
|||
Als er een Back-up gemaakt is via iTunes of iCloud met je oude iPhone kan je deze terug op de nieuwe iPhone installeren.
Oude Whatsapp berichten komen dan ook op de nieuwe iPhone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp gesprekken overzetten nieuw toestel | LucaToni | iPhone Apps | 1 | 27-08-15 20:02 |
overzetten whatsapp geschiedenis samsung naar iphone | applesjako | iPhone algemeen | 3 | 27-03-14 09:34 |
Whatsapp chats onzichtbaar? | nekebokker | iPhone algemeen | 1 | 15-11-13 17:51 |
Whatsapp en contacten | Davycr7 | iPhone algemeen | 6 | 07-11-12 11:53 |
Na update ios6 geen chats starten in whatsapp | Nientjeeeeee | iPhone algemeen | 46 | 04-11-12 23:07 |
|
|