Icloud instellingen bijwerken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van 4s naar 6s gegaan heb de telefoon via iTunes mijn gegevens er opgezet hij heeft de hele nacht aan de computer gehangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icloud instellingen bijwerken
Ik ben van 4s naar 6s gegaan heb de telefoon via iTunes mijn gegevens er opgezet hij heeft de hele nacht aan de computer gehangen dit zou 5 uur duren
Vannacht gekeken toen was ie klaar maar ging icloud instellingen bijwerken. Vanmorgen nog heb hem aan en uitgezet hij zegt dat alles klaar is nog een paar instellingen dit doe ik maar hij gaat weer icloud instellingen bijwerken en ik kan er verder niets meer mee Wat kan ik doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarom moet hij daarvoor aan de computer hangen ?
kunt toch gewoon inloggen met je apple id en klaar ? icloud zet dan toch gewoon alles over ? kunt dat zelfs op meerdere apparaten het zelfde houden |
|
||||
|
||||
Normaal zet iCloud alles over op diverse toestellen die je hebt waarmee je ook inlogt met je iCloud account
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen icloud, fotos verwijderd van iphone ook verwijderd op icloud | joerijoerijoeri | iPhone algemeen | 14 | 06-02-15 08:12 |
Oude apparaten bij icloud instellingen | DHL | iCloud | 1 | 23-11-14 15:35 |
iCloud drive blijft bijwerken | louisdevries | iCloud | 3 | 05-11-14 21:20 |
Icloud niet kunnen selecteren bij instellingen | welmoed | iCloud | 4 | 17-10-11 07:54 |
|
|