//

Iphone 6s plus Chipgate

Iphone 6s plus Chipgate discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste Applefans. Net als vele van jullie ben ik al jaren een gelukkige Iphonegebruiker. En sinds dinsdag ben ik de trotse eigenaar van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-15, 21:23
Danifan Danifan is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 20
Standaard Iphone 6s plus Chipgate

Hallo beste Applefans. Net als vele van jullie ben ik al jaren een gelukkige Iphonegebruiker. En sinds dinsdag ben ik de trotse eigenaar van de 6s plus 128Gb spacegrijs😀. Ik ben er heel gelukkig mee, maar ergens zit ik er wel een beetje mee dat er in de mijne wel een samsungchip zit. Sommige test meten een klein verschil tussen de 2 verschillende fabrikanten met betrekking tot de batterij en dergelijke, maar andere test geven dan weer een groter verschil weer. Ergens vind ik het echt niet fair dat die verschillen er zijn. In heb immers ook 1080 euro betaald voor de iphone en ik wil dan ook wel het beste. Ook naar herverkoopwaarde enzo. Ik ben erover aan het nadenken om terug naar de Applestore in Brussel te gaan en hem te laten omruilen voor eentje met een tsmc-chip. Hebben er dat nog gedaan van jullie of is dat echt een brug te ver. Sorry voor het zagen ☺️, maar het enige waar ik al jaren geld voor over heb zijn appletoestelen en nu voel ik me er een beetje bedrogen bij. Wat zouden jullie doen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-15, 22:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die iPhone voldoet volledig aan de specificaties. Ergo, de Apple Store gaat die nooit, jamais, niemals omruilen voor eentje met een andere processor. Mijn iPhone 6s heeft ook een Samsung processor en is sneller dan de iPhone 6s Plus van mijn vrouw met de TSMC processor.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 26-12-15 om 11:01. Reden: Schreifvauten
  #3  
Oud 25-12-15, 22:16
Danifan Danifan is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die iPhone voldoet volledig aan specificaties. Ergo, de Apple Store gaat die nooit, jamais, niemals omruilen voor eentje met een andere processor. Mijn iPhone 6s heeft ook een Samsung processor en is sneller dan de iPhone 6s Plus van mijn vrouw met de TSMC processor.

Bedankt voor uw reactie. Merk jij dan ook verschillen in batterij tussen de 2 toestellen?
  #4  
Oud 25-12-15, 22:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, mijn vrouw moet de accu van haar iPhone 6s Plus vaker opladen. Maar dat komt omdat zij een Feesboekjunk is.
  #5  
Oud 25-12-15, 23:32
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, mijn vrouw moet de accu van haar iPhone 6s Plus vaker opladen. Maar dat komt omdat zij een Feesboekjunk is.
Herkenbaar maar deze keer niet de vrouw maar ikzelf
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #6  
Oud 26-12-15, 11:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Herkenbaar maar deze keer niet de vrouw maar ikzelf
Oeps! En ik maar denken dat Feesboek iets voor meiskes is. Hoe dan ook, ge kunt geen "batterijfetischist" zijn en ook nog een Feesboekjunk.

Voor het overige wens ik U en de Uwen een zalig en vooral gezegend Kerstmis.
  #7  
Oud 26-12-15, 16:43
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Oeps! En ik maar denken dat Feesboek iets voor meiskes is. Hoe dan ook, ge kunt geen "batterijfetischist" zijn en ook nog een Feesboekjunk.

Voor het overige wens ik U en de Uwen een zalig en vooral gezegend Kerstmis.
Vandaar dat ik content ben met de batterij van de plus en voor de rest ook ne gezegende kerstmis
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.