iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bevindingen firmware 2.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17016-bevindingen-firmware-2-0-a.html)

sic139 22-07-08 14:33

uhhhhhh? appstore???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeffrey 22-07-08 14:43

Ik merk ook dat FW 2.0 trager is dan 1.1.4. Grappige ervan is dat iedereen al vanaf de introductie van de iPhone blijft roepen: als FW X er is dan zit dit er wel in. In dit geval gaat het dus om de snelheid.

Ik weet niet of ik nog zin heb om weer maanden te wachten op een fix van Apple. Ik had meer verwacht van FW 2.0. Nog steeds geen MMS, Bluetooth Filetransfer, Video Recording, Audio Recording, Uitgebreide agenda, Copy/Paste, Navigatie. En nu met zijn allen roepen dat als firmware 2.1 of 2.2 (over een jaar) uit is, alles opgelost is.

De iPhone is voorlopig niet volwassen en ik ga geen maanden meer wachten, dus denk dat ik maar een HTC Touch Diamond neem. Dit is gewoon even om mezelf af te reageren en niet bedoelt als aanval. Was tevreden met mijn iPhone, maar na de komst van 2.0 zie ik het somber in. Dat gaat nog jaren duren!

Ibby 22-07-08 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graphsic (Bericht 150229)
uhhhhhh? appstore???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is toch hetzelfde als Installer???!!!!!!!!

cypher21 22-07-08 15:23

nee

Appstore is voor de "officiele" itunes applicaties (gratis of betaald) en installer voor de niet officiele apps

blahblah 22-07-08 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey (Bericht 150233)
En nu met zijn allen roepen dat als firmware 2.1 of 2.2 (over een jaar) uit is, alles opgelost is.

Die mensen zijn zichzelf lekker aan het maken met valse beloftes. Apple zelf doet nooit uitspraken over features die er wel of niet gaan komen (ik geloof dat de iPhone 2.0 SDK aankondiging van een tijdje terug hier een uitzondering op is geweest). Maar verder zul je Apple nooit, nooit, nooit features als MMS, copy/paste of wat anders zien aankondigen. Als je denkt dat dit er komt heb je je dit zelf laten wijsmaken.

ash969 22-07-08 18:48

jaa klopt, toen ik het had geupdate, geen last van het trage gedoe. Maar ik was vandaag dus muziek aan t luisteren, en ik kreeg een smsje, ik beantwoorde het smsje terug, en ik moest echt letterlijke seconden wachten voordat het op het scherm verscheen als ik een letter invoerde.

iCulture 22-07-08 19:06

//Meerdere discussies samengevoegd.

tommie 22-07-08 22:02

jep, bij al deze bevindingen kan ik mij helaas vinden... laten we hopen dat een nieuwe update deze dingen verhelpt.

geurt 22-07-08 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey (Bericht 150233)
De iPhone is voorlopig niet volwassen en ik ga geen maanden meer wachten, dus denk dat ik maar een HTC Touch Diamond neem.

Goed idee! En dan lekker posten op het HTC-forum :D.... heb je wel eens op een HTC Diamond gewerkt? Kom over een paar maanden graag eens terug om je bevindingen te posten, ik wens je veel succes! En sterkte.

stvh 22-07-08 23:55

Is de 3G functie (umts) nu wel of niet mogelijk na update van de 1ste generatie naar FW 2. Door het bos zie je de bomen niet in het forum en zeker niet als er in sommige treads er meer dan 50 pagina's zijn. Ik dacht het ergens gelezen te hebben maar kan het mier meer terugvinden ivm 3G functie.

pascalletje 23-07-08 00:00

3G gaat nooit werken op een 1ste gen iPhone omdat die dat hardwarematig niet ondersteund.

dudematters 23-07-08 12:42

Ik heb succesvol een upgrade gedaan van 1.1.4 naar 2.0. Alles lijkt te werken, Cydia is wel een keer vastgelopen tijdens het updaten, maar voor de rest lijkt alles goed te werken. Wat mij wel opvalt is dat mijn batterij veel sneller leeg is nu. Ik kon voor de update makkelijk 2 dagen met de batterij doen, nu is deze na 1 dag echt leeg, bij identiek gebruik. Hebben meer mensen dit?

tonhaarmans 23-07-08 13:09

Hartelijk dank voor de informatie die ik hier heb kunnen vinden.

Ik heb uiteindelijk succesvol een upgrade naar 2.0 gedaan vanaf 1.1.4. Ik heb het een aantal keren geprobeerd, want het ging niet echt gemakkelijk. Alles werkt nu naar behoren. Wat mij opviel was dat het Custom-bestand dat gebouwd werd iedere keer een andere grootte had, terwijl ik steeds hetzelfde deed. De ene keer was het 245.611.685 bytes of kleiner en bij de laatste poging 245.619.766 bytes.

Ik heb Poof, Powertools, Terminal en Bossprefs 2.02A geinstalleerd en het lijkt allemaal goed te werken.

Om de lelijke blauwgrijze kleur van toetsenborden en templates te veranderen in neutraalgrijs, gebruikte ik altijd het programma Artworker 1.1.4 (voor Mac OS X). Maar de meeste nieuwe Artworkbestanden zijn niet meer te openen met deze versie van Artworker.

Verder zoek ik nog naar naar een PDF-reader.

Bovendien een programma om screenshots te maken zonder gebruik te hoeven maken van de home-knop en de aan/uit-knop. Vooral de aan/uit-knop wil ik liever niet te vaak gebruiken.

En de batterij is bij mij ook altijd snel leeg. Binnen een dag zelfs en dan loop ik er niet de hele dag mee in mijn hand.

help 23-07-08 13:40

wel vaag, ik bel af en toe is met mijn iphone, en voor de rest luister ik de hele dag muziek er mee, bluetooth staat aan, Wi-Fi staat aan, en ik kijk een groot deel van de dag films om mijn iphone. Ik laat hem meestal zo'n 1 keer per week of per amderhalve week op. bijna nooit dus. Snap niet hoe die bij jullie zo snel opgaat

cypher21 23-07-08 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door help (Bericht 151221)
wel vaag, ik bel af en toe is met mijn iphone, en voor de rest luister ik de hele dag muziek er mee, bluetooth staat aan, Wi-Fi staat aan, en ik kijk een groot deel van de dag films om mijn iphone. Ik laat hem meestal zo'n 1 keer per week of per amderhalve week op. bijna nooit dus. Snap niet hoe die bij jullie zo snel opgaat

:eek:
Pff, dat lijkt mij onmogelijk!
Heb je em aan de pc gekoppeld als je die zaken doet?

Cancunlover 23-07-08 13:48

Off-topic
Ik heb dezelfde mening als cypher21 hierboven. Dit kan gewoon niet! 1 keer per week opladen??? Zelfs Stevie zou het niet geloven als je hem dit zei...


ControlSje 23-07-08 13:49

Lol...je hebt waarschijnlijk ook TomTom al draaien op je 2G iPhone ;)

Redchilly 23-07-08 14:18

Muziek luisteren in dock (met lader) denk ik, dat zou alles verklaren.

Celf 23-07-08 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door help (Bericht 151221)
wel vaag, ik bel af en toe is met mijn iphone, en voor de rest luister ik de hele dag muziek er mee, bluetooth staat aan, Wi-Fi staat aan, en ik kijk een groot deel van de dag films om mijn iphone. Ik laat hem meestal zo'n 1 keer per week of per amderhalve week op. bijna nooit dus. Snap niet hoe die bij jullie zo snel opgaat

Ik neem aan dat je een aantal smileys vergeten bent ten teken dat je een grapje maakt. In alle andere gevallen zou ik je willen vragen het toestel per direct op te sturen naar Apple voor nader onderzoek omdat er in jouw toestel een hele bijzondere batterij zit.

Dylan 24-07-08 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door help (Bericht 151221)
wel vaag, ik bel af en toe is met mijn iphone, en voor de rest luister ik de hele dag muziek er mee, bluetooth staat aan, Wi-Fi staat aan, en ik kijk een groot deel van de dag films om mijn iphone. Ik laat hem meestal zo'n 1 keer per week of per amderhalve week op. bijna nooit dus. Snap niet hoe die bij jullie zo snel opgaat

Whahaha, meneer is net een maandje op iphoneclub, en zegt even leuk de sterkste batterij in zn iphone te hebben zitten van de hele wereld, ga toch fietsen lutser.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.