//

iPhone 6+ laadt niet op

iPhone 6+ laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Sinds een kleine 2 weken werkt het opladen van mijn iPhone 6 Plus niet meer zoals het moet. Het lijkt er op dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-16, 01:13
klennetjuh klennetjuh is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 6
Standaard iPhone 6+ laadt niet op

Beste allen,

Sinds een kleine 2 weken werkt het opladen van mijn iPhone 6 Plus niet meer zoals het moet. Het lijkt er op dat de iPhone oplaadt wanneer hij er zin in heeft.

Wanneer ik de (originele) kabel in mijn iPhone stop en de (originele) adapter in het stopcontact, zie ik dat mijn iPhone contact maakt met het lichtnet. De batterij kleurt groen, mijn iPhone trilt en ik zie het bliksemtekentje naast mijn batterij. Echter op sommige momenten laadt hij ook daadwerkelijk op, maar op sommige momenten helemaal niet.

Nu ben ik al eens bij een AMac store geweest en die raadden mij aan de iPhone te herstellen. Zo gezegd zo gedaan, maar het probleem blijft bestaan.

Zou dit een probleem kunnen zijn van de software? Of is dit een gevalletje garantiewerk en de telefoon op laten sturen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-16, 08:51
calvinbenik calvinbenik is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 33
Standaard

Misschien en wat minder slimme vraag, maar heb je al gekeken of er vuil in zit?
Als je even met een een paperclip of iets in die richting het vuil er probeert uit te halen dan wil dat ook wel eens wat problemen verhelpen.
  #3  
Oud 08-01-16, 13:02
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door calvinbenik Bekijk bericht
Misschien en wat minder slimme vraag, maar heb je al gekeken of er vuil in zit?
Als je even met een een paperclip of iets in die richting het vuil er probeert uit te halen dan wil dat ook wel eens wat problemen verhelpen.


Lekker handig met metaal je oplaadpunt schoonmaken, vooral doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S laadt niet op en pc herkent hem niet meer kristynaahh iPhone algemeen 1 15-02-13 07:14
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. rajapershad iTunes 12 20-12-11 18:37
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire mputman iPhone algemeen 6 28-09-11 17:48
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.