//

Valt Achtergrondactiviteit Mail uit te zetten?

Valt Achtergrondactiviteit Mail uit te zetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben wat aan het stoeien om het batterijverbruik van m'n (nieuwe) 5S meer onder controle te krijgen. Meerdere testen gedaan. Gemeten voor het naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-16, 17:28
Zuidlimburg Zuidlimburg is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 8
Standaard Valt Achtergrondactiviteit Mail uit te zetten?

Ik ben wat aan het stoeien om het batterijverbruik van m'n (nieuwe) 5S meer onder controle te krijgen. Meerdere testen gedaan. Gemeten voor het naar bed gaan. De ene keer loopt de batterij terug van 100% naar 75% (zonder gebruik dus), een andere keer kan het weer netjes 95% zijn.

Bij batterijgebruik zie ik dat Mail - Achtergrondactiviteit soms 50% opslurpt. Ik zou deze graag uitzetten, dat hoeft van mij niet. Nu heb ik bij 'Ververs op achtergrond' het schuifje volledig uitgezet. Echter, bij alle apps die daaronder vermeld staan, staat Mail niet! Deze lijkt wel een eigen leven te leiden op de iPhone waar de achtergrondactiviteit gewoon doorgaat.

Mijn hamvraag is dus: Is er een manier om de achtergrondactiviteit van Mail ook uit te zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-16, 19:06
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zuidlimburg Bekijk bericht
Ik ben wat aan het stoeien om het batterijverbruik van m'n (nieuwe) 5S meer onder controle te krijgen. Meerdere testen gedaan. Gemeten voor het naar bed gaan. De ene keer loopt de batterij terug van 100% naar 75% (zonder gebruik dus), een andere keer kan het weer netjes 95% zijn.

Bij batterijgebruik zie ik dat Mail - Achtergrondactiviteit soms 50% opslurpt. Ik zou deze graag uitzetten, dat hoeft van mij niet. Nu heb ik bij 'Ververs op achtergrond' het schuifje volledig uitgezet. Echter, bij alle apps die daaronder vermeld staan, staat Mail niet! Deze lijkt wel een eigen leven te leiden op de iPhone waar de achtergrondactiviteit gewoon doorgaat.

Mijn hamvraag is dus: Is er een manier om de achtergrondactiviteit van Mail ook uit te zetten?

instellingen>mail>nieuwe gegevens...
  #3  
Oud 07-01-16, 20:32
Zuidlimburg Zuidlimburg is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 8
Standaard

Niewe gegevens staat op UIT.

Daarbinnen push uit, alle accounts op Fetch en onderste Fetch optie op Handmatig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
achtergrondactiviteit van de twitter app vuurvreter iPhone algemeen 3 13-10-14 15:31
Mail op iPad valt uit. Mart Visser iPad algemeen 0 01-09-10 15:04
mail applicatie valt uit targacayenne iPhone algemeen 1 06-03-10 17:40
Programma "Mail" valt zomaar uit,,, harns iPhone algemeen 0 03-12-09 18:39
Programma "Mail" valt zomaar uit. harns Archief 3 27-11-09 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.