//

iPhone 6 met iOS 9.2 enorm traag en reageert slecht

iPhone 6 met iOS 9.2 enorm traag en reageert slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal! Ik heb nu sinds een tijdje (2-3 maanden) last dat mijn iPhone 6 64GB met iOS9.2 enorm traag reageert en lijkt vast te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-01-16, 17:14
lennart330 lennart330 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zaanstad
Berichten: 6
Standaard iPhone 6 met iOS 9.2 enorm traag en reageert slecht

Hallo Allemaal!


Ik heb nu sinds een tijdje (2-3 maanden) last dat mijn iPhone 6 64GB met iOS9.2 enorm traag reageert en lijkt vast te lopen.
Voorbeeld: pak 'm van tafel en druk op aan/uit knop of home knop en het kan wel 4-6 seconden duren voordat het scherm aangaat. Ditzelfde geldt voor het openen van apps, schermen of iets vergelijkbaars. Alsof het toestel het er enorm druk mee heeft om die dingen te openen. Heb ooit met een Android toestel zitten knutselen met kloksnelheden van de processor, maar dit lijkt erop dat de processor te langzaam op gang komt uit de 'slaapstand' waardoor dit gebeurt.

Het gebeurt alleen niet alleen wanneer hij uit die slaapstand komt, maar ook gewoon tijdens gebruik. Het lijkt volstrekt willekeurig te gebeuren en heb al gekeken naar apps die op de achtergrond verversen, locaties gebruiken etc. Zelfs al een keer een reset uitgevoerd en alles opnieuw geinstalleerd. Ik heb op het toestel 24,4 GB vrij van de 55,7 en iCloud zegt 31,5 GB vrij van de 50.

Het apparaat wat ik altijd zo waardeerde vanwege de geweldige software begint nu toch echt irritant te worden. Wie weet een oplossing?


Gr,
Lennart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-16, 10:24
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

iOS opnieuw installeren zonder een reservekopie terug te zetten? Altijd de moeite waard om eens te proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 safari enorm traag Tigerx95 iPhone algemeen 2 17-11-14 10:52
Iphone 5s enorm traag fhogeweg iPhone algemeen 9 08-07-14 20:11
Update naar iOS 6.1 - Home knop reageert slecht apeka iPhone algemeen 0 02-02-13 14:05
[Help] Ipad reageert enorm slecht op vingers joerieve iPad algemeen 2 06-04-12 14:24
Windows: Itunes en Iphone synchronisatie enorm traag ruwepit iTunes 5 27-03-10 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.