//

bluetooth verbinding met iPhone is onmogelijk

bluetooth verbinding met iPhone is onmogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan helaas geen bluetooth verbinding maken tussen mijn iPhone en bijvoorbeeld mijn JBL-luidspreker of bluetooth carkit. Voorheen werkte alles prima. Vriend kan met zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-16, 20:08
kooten kooten is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 1
Standaard bluetooth verbinding met iPhone is onmogelijk

Ik kan helaas geen bluetooth verbinding maken tussen mijn iPhone en bijvoorbeeld mijn JBL-luidspreker of bluetooth carkit. Voorheen werkte alles prima. Vriend kan met zijn iPhone wel bij bovenstaande apparaten verbinding maken (m.a.w. apparaten zijn niet kapot).
Wat heb ik geprobeerd?
- iPhone opnieuw via iTunes geïnstalleerd (alles eraf en vanuit iCloud reservekopie geïnstalleerd)
- Apparaten proberen te koppelen ver van huis (zonder Wi-Fi-verbinding die storingen zou kunnen veroorzaken)

Helaas geen resultaat ... ik kan nog steeds geen bluetooth verbinding tot stand brengen

Ook is het gek dat zowel de iPhone van mijn partner en mijn oude iPhone 4 ook niet gekoppeld kunnen worden met bovenstaande apparaten...

Het lijkt me onmogelijk dat van alle iPhones de bluetooth antenne kapot is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-16, 21:10
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Alle apparaten uit je luidspreker (reset waarschijnlijk) en carkit verwijderen...

Kan ook nooit kwaad om alle BT apparaten uit je iPhone te verwijderen...

En dan vanaf 0 beginnen...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 23-01-16, 21:55
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Sommige apps van bluetoothapparaten hebben een optie als "laatste verbinding automatisch herstellen". Het lukte mij daardoor ook niet om ergens anders mee te koppelen, totdat ik die optie uitzette.
  #4  
Oud 24-01-16, 10:01
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Het helpt ook door iTunes (en iCloud) uit te loggen. Je toestel herstarten en opnieuw inloggen

Verwijder eerst wel het Bluetooth apparaat uit je lijst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 iOS6.1; bluetooth verbinding met carkit werkt niet nyl020905 iPhone algemeen 19 04-03-13 21:31
Bluetooth tussen iPhone en iPad onmogelijk? Wishaal iPhone algemeen 11 25-01-13 19:20
iPhone krijgt geen bluetooth verbinding met MacBook JanSr iPhone algemeen 4 17-07-12 13:12
Bluetooth verbinding iPhone met auto Yosti iPhone algemeen 1 20-06-12 08:11
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 12:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.