//

Iphone 5c valt uit bij 4G connectie

Iphone 5c valt uit bij 4G connectie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn Iphone 5c valt sinds enkele weken steeds uit wanneer ik 4G connectie heb. Eerst gebeurde dit af en toe maar sinds ik (op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-16, 20:58
Aste81 Aste81 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 1
Standaard Iphone 5c valt uit bij 4G connectie

Hallo, mijn Iphone 5c valt sinds enkele weken steeds uit wanneer ik 4G connectie heb.
Eerst gebeurde dit af en toe maar sinds ik (op zoek naar een oplossing) een volledige reset heb uitgevoerd is het steeds enkele seconden nadat ik 4G connectie opzet en Mail/Safari of wat andere apps gebruik van dat.

De Iphone valt uit en wanneer ik hem terug wil opzetten krijg ik het symbool te zien alsof de batterij volledig leeg is (terwijl dit absoluut niet zo is, zelfs bij 100% batterij valt hij uit). Wat later kan ik hem wel terug opstarten en wanneer ik 4G uitschakel kan ik zonder problemen bellen, sms'en en dergelijke. Ook op Wi-Fi heb ik geen probleem.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 valt uit bij 20-30% batterij over Tigerx95 iPhone algemeen 3 02-02-16 13:39
Iphone valt uit bij 4% batterij dannyverhoeven iPhone algemeen 4 11-03-15 16:48
iPhone 4S valt uit bij 40% artcev iPhone algemeen 8 13-11-13 18:46
iPhone valt uit bij 24% accu BDJ iPhone algemeen 13 12-09-12 13:10
iphone 4 valt uit bij 42% batterij Timkonst iPhone algemeen 12 19-07-12 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.