//

Kan bericht niet naar map prullenmand verplaatsen

Kan bericht niet naar map prullenmand verplaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zag in de historie dat dit probleem hier al meerdere topics heeft opgeleverd. Maar ik vind er niet het antwoord dat mij verder helpt. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-16, 23:41
Birello Birello is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 3
Standaard Kan bericht niet naar map prullenmand verplaatsen

Zag in de historie dat dit probleem hier al meerdere topics heeft opgeleverd. Maar ik vind er niet het antwoord dat mij verder helpt. Het antwoord dat mensen wel hielp was dat je via de geavanceerde instellingen van je account moet instellen dat de verwijderde items naar je map prullenmand gaan. Maar als ik op geavanceerd klik, kan ik op de vraag " Zet verwijderde berichten in:" alleen maar kiezen uit " verwijderd" en "archief".

Als ik kies voor verwijderd krijg ik het prullenmandje te zien bij de e-mails maar krijg ik dus de melding dat het bericht niet verplaatst kan worden. Kies ik voor archief dan krijg ik in plaats van het prullenmandje een icoontje van een archiefmap. Bericht wordt dan inderdaad naar archiefmap verplaatst maar als ik in de archiefmap het mailtje selecteer en daar op de prullenmand klik dan krijg ik weer dezelfde melding. Heb mijn account wel eens verwijderd en opnieuw aangemaakt maar dat hielp toen ook niet. Moet het misschien weer eens op die manier proberen (liever niet want dan moet ik al die instellingen weer opzoeken als ik het account weer opnieuw aanmaak) maar wil nog even kijken of er hier mensen zijn die de oplossing hebben.

BVD
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-16, 07:40
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Welkom!

Om wat voor account gaat het hier, gmail, live (?)

Zo op het eerste gevoel staan je imap (map) instellingen niet goed, die verander je alleen via een browser.
  #3  
Oud 15-02-16, 21:21
Birello Birello is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 3
Standaard

Dank,

Het gaat om een live-account.
  #4  
Oud 16-02-16, 08:16
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Is het nu gelukt?
  #5  
Oud 16-02-16, 16:58
Birello Birello is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 3
Standaard

Ik dacht dat ik na mijn antwoord hier zou lezen wat ik aan de instellingen zou moeten veranderen en waar en hoe ik dat precies moet doen ;-) Voor mij is de browser een groot/algemeen begrip.
  #6  
Oud 16-02-16, 19:17
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Via de PC / mac de browser (safari / Firefox / IE ) openen en van daaruit je imap map instellingen VAN JE LIVE ACCOUNT nalopen.

Ik denk dat het daar zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 9.01: Kan geen foto's verplaatsen naar andere fotoalbum apeka iPhone algemeen 0 24-09-15 11:16
Windows: muziekbestanden verplaatsen naar andere map NickB iTunes 4 15-06-15 13:15
Windows: map itunes verplaatsen en verwijderen Floriankop iTunes 1 12-11-14 20:14
Foto verplaatsen naar aparte map Herbieferbie iPad Apps 2 02-01-14 18:26
Windows: audioboeken die in de muziekmap staan verplaatsen naar map audioboeken. lgwim iTunes 4 21-05-10 20:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.