//

Iphone 4 geluid kraakt bij oordopjes behalve bij bellen

Iphone 4 geluid kraakt bij oordopjes behalve bij bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Iphone 4 geeft heel storend, krakend, krassend geluid als ik mijn oordopjes in heb en muziek aanzet via welke app dan ook (heel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-16, 18:27
Lavander Lavander is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard Iphone 4 geluid kraakt bij oordopjes behalve bij bellen

Hallo,

Mijn Iphone 4 geeft heel storend, krakend, krassend geluid als ik mijn oordopjes in heb en muziek aanzet via welke app dan ook (heel vaag herken je het muziekje erin). Echter, hij kraakt niet wanneer ik via mijn oordopjes bel. Ook doen de speakertjes het redelijk normaal. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik sony oordopjes gebruikte, maar ook met apple oordopjes (van 5s en 6s) werkt hij niet.

Ik hoop dat iemand hiermee bekend is en een trucje weet die dit kan verhelpen. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bij oordopjes nog steeds geluid via speaker ddddd iPhone algemeen 3 13-02-13 11:15
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) krullebol2 iPhone accessoires en onderdelen 2 20-09-12 22:28
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen Morfling iPhone algemeen 5 17-06-08 11:40
Geen geluid, ook niet bij oordopjes. Djabber iPhone algemeen 3 13-05-08 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.