//

notificatie nieuw bericht (geluid of trilling), maar niets te vinden

notificatie nieuw bericht (geluid of trilling), maar niets te vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg regelmatig een melding van een nieuw bericht (bij mij de standaard drietoon voor zowel whatsapp als sms), maar ik kan nergens iets nieuws ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-02-16, 21:12
Liselorebon Liselorebon is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 1
Standaard notificatie nieuw bericht (geluid of trilling), maar niets te vinden

Ik krijg regelmatig een melding van een nieuw bericht (bij mij de standaard drietoon voor zowel whatsapp als sms), maar ik kan nergens iets nieuws vinden.
Ik ben bij Instellingen > Berichtencentrum al mijn apps langsgegaan of er misschien een app op alleen 'geluiden' en geen badge staat ingesteld. Dit was niet het geval.

Als mijn telefoon op stil staat doet 'ie in plaats van de drietoon een trilling, maar ook dan kan ik niets nieuws vinden.

Het is altijd de drietoon, terwijl ik ook andere notificatiegeluiden in gebruik heb voor bijvoorbeeld nieuwe email, Facebook of herinneringen van mijn agenda. Maar het overgrote deel van mijn apps staat op alleen een badge symbool ingesteld.
Hoe kom ik hier vanaf? Of hoe vind ik uit waar het vandaan komt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geluid, melding, nieuw bericht, notificatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen fb notificatie geluid Ricvdl iPhone Apps 1 25-03-13 21:18
Notificatie geluid aanpassen BlazingAngel Ringtones en Wallpapers 1 07-09-11 16:45
geen geluid nieuw bericht maltje iPhone algemeen 2 11-08-10 17:32
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.