//

iPhone 5C start niet op, altijd lege batterij-apple logo loop

iPhone 5C start niet op, altijd lege batterij-apple logo loop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iPhone 5c van mijn zus gekregen. Zij heeft die nog gebruikt daarvoor maar voor ze hem aan mij gaf, heeft ze hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-02-16, 00:44
SireReksalot SireReksalot is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 7
Exclamation iPhone 5C start niet op, altijd lege batterij-apple logo loop

Ik heb de iPhone 5c van mijn zus gekregen. Zij heeft die nog gebruikt daarvoor maar voor ze hem aan mij gaf, heeft ze hem hersteld. Hij is toen nog even blijven liggen en dan heeft ze hem aan mij gegeven. In het begin wou hij helemaal niet opstarten, maar toen hij een paar uur heeft opgeladen en ik wou hem opstarten, kwam er altijd een leeg batterijtje op, daarna het Apple logo voor ongeveer 2 seconden en dan een zwart scherm, een zo bleef het scherm altijd veranderen.

Ik heb toen de home- en powerknop 10 seconden ingedrukt gehouden, een toen kwam er op het scherm dat ik hem aan iTunes moest verbinden. Dat heb ik gedaan, maar toen ik hem wou bijwerken/herstellen, kreeg ik altijd een foutmelding (21), ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd, zoals de hosts-file in System32 aan te passen, maar dat geeft ook geen resultaat, heeft iemand een idee?

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-16, 23:27
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ja, plaats (of laten plaatsen) een nieuwe batterij.
  #3  
Oud 28-02-16, 07:57
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

laad hem eens op met een ipad lader als je deze in je bezit hebt dus niet met de kleine originele oplader en ook niet opladen via pc

en een battery zou je evt zelf kunnen vervangen is niet zo heel moeilijk

https://nl.ifixit.com/Guide/iPhone+5...lacement/21745
  #4  
Oud 28-02-16, 08:40
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Geld steken in niet officiële onderdelen, das meestal vragen om nog meer miserie
Reageren

Labels
iphone 5c, loop, lowbattery, reboot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 Apple logo loop probleem schoonaert Jailbreak 3 25-12-13 19:45
iPhone 3GS Start niet op, alleen apple logo Mardi iPhone algemeen 0 16-11-11 23:56
iPhone 3G blijft hangen bij lege-batterij logo christclijsen iPhone algemeen 0 23-09-11 13:57
iPod touch: jailbroken iPod start niet meer op na lege batterij zaheer12a Jailbreak 0 06-06-11 02:06
iPhone: Iphone blijft apple logo weergeven en start niet meer op Iphone234 Jailbreak 2 20-02-11 12:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.