//

Blauwe stip op foto's iPhone 6s plus

Blauwe stip op foto's iPhone 6s plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Blauwe stip steeds op foto's in tegenlicht.... Erg irritant, had ik niet bij de 5 S .....camera niet goed??😕...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-02-16, 16:20
wllyb wllyb is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: drenthe
Berichten: 2
Standaard Blauwe stip op foto's iPhone 6s plus

Blauwe stip steeds op foto's in tegenlicht....
Erg irritant, had ik niet bij de 5 S .....camera niet goed??😕
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-16, 18:34
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Heb ik idd ook geregeld last van! Maar het zal volgens Apple normen wel normaal zijn .
  #3  
Oud 28-02-16, 19:44
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Tjonge wat een uitgebreide posting.en dat voor een eerste posting. Wauw. Welkom hier. Overigens zijn er geen verdere kosten aan verbonden als je een vraag wil stellen even iets meer tekst te gebruiken. Telegram stijl hoeft echt niet.
En dan blijkbaar volgens je profiel nog een 3gs in gebruik. Zo zo.

Maargoed, in vaktermen heet zoiets een lens flare. Deze is bij de iphone 6 blijkbaar typerend als een blauwe vlek. Meer informatie hier bijvoorbeeld :
Solution: iPhone 6 Camera Lens Flare Problem When Shooting In Sunlight - Cupertino Times
  #4  
Oud 29-02-16, 11:08
wllyb wllyb is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: drenthe
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Tjonge wat een uitgebreide posting.en dat voor een eerste posting. Wauw. Welkom hier. Overigens zijn er geen verdere kosten aan verbonden als je een vraag wil stellen even iets meer tekst te gebruiken. Telegram stijl hoeft echt niet.
En dan blijkbaar volgens je profiel nog een 3gs in gebruik. Zo zo.

Maargoed, in vaktermen heet zoiets een lens flare. Deze is bij de iphone 6 blijkbaar typerend als een blauwe vlek. Meer informatie hier bijvoorbeeld :
Solution: iPhone 6 Camera Lens Flare Problem When Shooting In Sunlight - Cupertino Times
Lekkere reactie......😳Bedankt!
Gebruik al jaren dit forum maar nooit zelf een vraag gesteld.....ik kon al mijn vragen hier vinden dusssss........en ik kan niet ontdekken hoe ik mijn telefoon nu dus een 6s plus, veranderen moet.....vandaar dat de 3 gs er nog staat en daar blijkt ook uit hoe lang ik al lid ben van dit prachtige forum.......
Maar des al niet te min bedankt voor de link...!
  #5  
Oud 29-02-16, 18:48
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Tja, ik irriteer me wel vaker om kleine dingen. Sorry dat het net naar jou was. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen niet een gewone zin lijken te kunnen tikken op een forum. Vaak zijn het mensen die hier voor het eerst komen en dan meteen beginnen te bleren. Daar irriteer ik me dan (te snel) aan. Maar dat zal waarschijnlijk wel aan mij liggen.

Als je op de link "(profiel aanpassen)" onder je naam hier in het draadje in een van je eigen postings klikt kom je direct op de juiste pagina om eea aan te passen. Dt praat even wat makkelijker vaak.
  #6  
Oud 29-02-16, 23:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@blazez +1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 11:32
Blauwe foto's iPhone ?? missym Muziek, foto & video 3 13-12-11 20:18
Witte stip gbblr iPhone algemeen 0 01-03-10 08:59
Iphone agenda punt,stip,afspraak djtcc iTunes 0 02-09-08 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.