Agenda delen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraag aan jullie mmijn vrouw en ik delen twee agenda's op onze iphone. Nu willen we onze dochter toevoegen , nodig onze dochter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agenda delen
Even een vraag aan jullie mmijn vrouw en ik delen twee agenda's op onze iphone.
Nu willen we onze dochter toevoegen , nodig onze dochter uit. Krijg een mailtje , en klik er op en krijg dan de onderstaande melding. Kon niet aanmelden bij deze gedeelde agenda. U kunt zich niet aanmelden bij deze agenda, omdat deze niet langer wordt gedeeld. Heeft iemand een oplossing voor ons probleem. Alvast bedankt voor de hulp Zoveel iphone lief hebbers hier op dit forum , en dan geen enkele reactie . Toch jammer Laatst gewijzigd door napoleon63; 03-03-16 om 14:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Agenda's delen
Hoi. Ik las je bericht van juni 2016 en heb momenteel hetzelfde probleem. Had jij inmiddels een oplossing gevonden?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2016 om 00:05 ---------- Ik bedoelde natuurlijk maart 2016... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Via icloud van de persoon gedaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4 icloud account agenda's, 1 delen en 3 inzien (delen) | PDD | iCloud | 3 | 28-09-16 12:17 |
Agenda's delen | stumpert1984 | iPhone algemeen | 1 | 24-06-15 21:40 |
iPhone agenda delen | ment10 | iPhone algemeen | 10 | 07-10-12 12:39 |
Delen van Agenda's met anderen... | Drez | iCloud | 8 | 01-11-11 21:12 |
agenda delen | dettie | iPhone algemeen | 0 | 27-10-10 12:28 |
|
|