iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Slecht ontvangst na reparatie? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/171347-slecht-ontvangst-na-reparatie.html)

Collinski 01-03-16 21:41

Slecht ontvangst na reparatie?
 
Ik heb onlangs de batterij en ringtone speaker en oorspeaker laten vernieuwen van mijn 4S.
Sindsdien heb ik het probleem dat deze regelmatig op "geen service" springt.
Het ontvangst kan dan ineens van 3 bolletjes naar niets lopen.
Op lokaties waar ik voorheen wel gewoon ontvangst had.
Hij ontvangt dus wel wat.
Kan er ergens een instelling verkeerd staan of kan ik nog eerst wat anders proberen/controleren voor ik terug naar de shop ga?
Resetten , itunes en zo heb ik al geprobeerd.

Otje82 01-03-16 21:47

Niet zelf moeilijk gaan doen gewoon terug naar de shop. Zal wel iets vergeten zijn om vast te zetten.

Affinity 01-03-16 21:57

Tja, op een "i"Forum komen vragen waarom je problemen hebt met niet originele Apple onderdelen........

Ik begrijp het dat je het komt vragen, maar als je met niet officiële onderdelen werkt dan zal daar wel de oorzaak liggen aangezien dit een probleem is dat ik eigenlijk zelf nog niet over gehoord heb, en dat je ook niet zal hebben als je je toestel door Apple (of een AASP) liet herstellen.

suzuki2002 02-03-16 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 1017918)
Tja, op een "i"Forum komen vragen waarom je problemen hebt met niet originele Apple onderdelen........

Ik begrijp het dat je het komt vragen, maar als je met niet officiële onderdelen werkt dan zal daar wel de oorzaak liggen aangezien dit een probleem is dat ik eigenlijk zelf nog niet over gehoord heb, en dat je ook niet zal hebben als je je toestel door Apple (of een AASP) liet herstellen.


dit heeft in dit geval niets met de onderdelen te maken, hier is het gewoon onkunde van de reparateur.
Zeer waarschijnlijk zal hij je iphone nog een keer openmaken , en als dan nergens een connector los zit .
Zal hij vertellen nou alles zit zo als het hoort ik kan niets vinden zal wel door een val komen.
Terwijl hij zeer waarschijnlijk. Zelf iets kapot heeft gedrukt op je printplaat.

trimix 02-03-16 08:38

1 Bijlage(n)
waarschijnlijk heeft ie het clipje vergeten wat onder de batterij aansluiting hoort te zitten wat tegen de achterkant van de 4s zit

dit dus


deze moet tegen de achterkant aandrukken om contact te maken is deze niet aanwezig of zit niet goed heb je niet of nauwelijks ontvangst

Affinity 02-03-16 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 1017925)
dit heeft in dit geval niets met de onderdelen te maken, hier is het gewoon onkunde van de reparateur.
Zeer waarschijnlijk zal hij je iphone nog een keer openmaken , en als dan nergens een connector los zit .
Zal hij vertellen nou alles zit zo als het hoort ik kan niets vinden zal wel door een val komen.
Terwijl hij zeer waarschijnlijk. Zelf iets kapot heeft gedrukt op je printplaat.

Ik bedoelde dat er veel problemen beginnen bij niet officiele onderdelen en dat je zulke dingen niet zal meemaken bij Apple of een AASP. (Hoewel ik enkel nog Apple vertrouw, onlangs ook weer een leuk verhaal gehoord van een AASP in België).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.