//

34,53 GB aan [documents & data] verwijderen van iPhone

34,53 GB aan [documents & data] verwijderen van iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 6S Plus (64 GB) heeft een gebruikte storage van 52.1 GB en op het moment 3.1 GB beschikbaar. Als ik alle apps, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-16, 19:51
Aardappels Aardappels is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 2
Standaard 34,53 GB aan [documents & data] verwijderen van iPhone

Hallo,

Mijn iPhone 6S Plus (64 GB) heeft een gebruikte storage van 52.1 GB en op het moment 3.1 GB beschikbaar. Als ik alle apps, muziek, foto's e.d. bij elkaar optel kom ik op (nattevingerwerk) ongeveer 12-15 GB uit, via iTunes kan ik zien dat ik nog ruim 35 GB aan 'documents & data' verbruik.

Ik heb alleen geen idee wat dit is en hoe ik hier vanaf kom. Mijn iPhone volledig herstellen zie ik niet zo zitten aangezien ik WhatsApp gesprekken en dergelijke niet kwijt wil (of worden deze opgeslagen via iCloud en kan ik deze later herstellen?). Overigens geloof ik ook niet dat deze gesprekken (met foto's) ruim 35 GB in beslag nemen... In mijn iPhone zie ik immers dat WhatsApp in totaal 1.5 GB in beslag neemt.

Kortom, mijn iPhone is nu vol waaronder ruim 35 GB die ik niet kan specificeren. Via Google kom ik meerdere forums e.d. tegen met mensen met gelijke problemen maar er wordt geen oplossing geboden... Wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-16, 08:50
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

probeer eens met iTools te kijken wat er allemaal op het intern geheugen staat van de iphone , ook kun je met Tongbu alle trash verwijderen zoals internet historie enz enz
En het geheugen gebruik van apps word niet altijd correct aangegeven dit zie ik bij meerdere apps
Met Tongbu kun je de history van bv facebook en skype enz wissen , dit zijn echt data vreters
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1643.jpg‎ (50,6 KB, 20x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1644.jpg‎ (77,6 KB, 17x gelezen)

Laatst gewijzigd door trimix; 04-03-16 om 09:01.
  #3  
Oud 04-03-16, 20:48
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

En check even of niet de ruimte ge/misbruit werd door whatsapp. Niet echt precies gelezen wat daar mee aan de hand was, maar zat ook in de hoek van heel veel ruimte gebruik rapporteren. Is met de zojuist uitgegeven update als het goed is opgelost.
  #4  
Oud 04-03-16, 21:22
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Storing bij Whatsapp, oplossing voor probleem ? appletips
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data://(null) verwijderen Marco1 iPhone algemeen 2 15-10-15 18:15
Documents & Data (nemen veel ruimte in beslag) Blizzard75 iPhone Apps 0 12-04-15 14:41
iPhone 5 data verwijderen zonder update Trust^ iPhone algemeen 5 13-10-13 15:55
Documents To Go Office suite of Documents To Go Premium Caszje iPad Apps 3 15-06-12 09:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.