iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hotmail werkt uitstekend zonder truukjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17145-hotmail-werkt-uitstekend-zonder-truukjes.html)

chrisholman 22-07-08 21:06

Hotmail PLUS werkt uitstekend zonder truukjes
 
Heb zojuist hotmail ingesteld, kan niet eenvoudiger, gewoon account toevoegen met hotmail adres en iphone configureert vervolgens automatisch, duurde alles bij elkaar nog geen minuut. Een check leert dat de automatische configuratie smtp.live.com en pop3.live.com heeft ingesteld, met SSL aan en serverpoort 995. Let wel, ik heb een Windows live hotmail (+) account (overigens wel met @hotmail.com domein). Super nu, zowel mobile.me, mijn gmail, mijn getronics en nu dus ook mijn hotmail ingesteld! :)

Let op: ben wel een hotmail plus gebruiker (betaalde variant van hotmail)

jantjuh 22-07-08 21:14

eh? :confused: waar dan ? hoe automatisch?

chrisholman 22-07-08 21:26

instellen hotmail
 
instellingen, mail/contacten/agenda, voeg account toe..., anders, naam/adres/wachtwoord/beschrijving invullen ff wachten en werkt!

Stiruam 22-07-08 21:50

hotmail plus gebruiker?

Greetz, Stiruam

fjetz 22-07-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chrisholman (Bericht 150663)
instellingen, mail/contacten/agenda, voeg account toe..., anders, naam/adres/wachtwoord/beschrijving invullen ff wachten en werkt!

Als je nou de post eens LEEST...


ot:

Ik heb bij het lijstje "Naam - Adres - Beschrijving" geen "wachtwoord" staan. Dit levert nog al een probleem op.

Stiruam 22-07-08 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fjetz (Bericht 150683)
Als je nou de post eens LEEST...


ot:

Ik heb bij het lijstje "Naam - Adres - Beschrijving" geen "wachtwoord" staan. Dit levert nog al een probleem op.

wtf heb je het over dit werkt niet, alleen als je hotmail plus hebt

Greetz, Stiruam

fjetz 22-07-08 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 150687)
wtf heb je het over dit werkt niet, alleen als je hotmail plus hebt

Greetz, Stiruam

Er staat toch duidelijk in de eerst post dat hij hotmail + heeft.

chrisholman 22-07-08 22:01

Excuus, extra nadruk op PLUS account toegevoegd
 
was wellicht niet helder genoeg dat ik een hotmail PLUS (een betaalde variant van hotmail) heb.

Qlimax 22-07-08 22:15

Edit:

Heb het al even gegoogeld :)..

Zeker interessant en niet duur, 19 euro per jaar.
Maar weer het probleem dat ik geen visa of mastercard of dergelijk heb, en dat ik het dus niet kan gebruiken.

chrisholman 22-07-08 22:27

reden voor hotmail plus
 
tja, had ooit plus genomen vanwege de extra mailbox ruimte (nu 10 Gb), de extra email size (20 Mb) en pop/smtp mogelijkheid in Outlook omdat ik langere tijd in het buitenland verbleef met beperkte bandbreedte en onregelmatige toegang om mijn mailbox regelmatig op te schonen, nu eigenlijk niet meer zinvol, ik hou 'm eigenlijk voor spamrijke omgevingen en msn. Kost nu 20 euro per jaar, niet meer van deze tijd vind ik.

sjoeii 22-07-08 22:30

Goed te horen dat je zaken mail ook werkt

Stiruam 22-07-08 23:40

Aaah excuus ik heb dat blijkbaar niet gezien :p

Greetz, Stiruam

Btw idd aantrekkelijk

sjowol 23-07-08 00:18

ik gebruik gewoon izzymail... da's wel zo makkelijk :)

sjoeii 23-07-08 10:33

welke uitgaande poort wordt er gebruikt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.