//

Iphone 6 garantie, 1,5 jaar

Iphone 6 garantie, 1,5 jaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 6 via Vodafone. Toestel is van toen hij net uit kwam, ongeveer 1,5 jaar oud dus. Ik heb twee issues met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-16, 13:57
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard Iphone 6 garantie, 1,5 jaar

Ik heb een iphone 6 via Vodafone. Toestel is van toen hij net uit kwam, ongeveer 1,5 jaar oud dus.

Ik heb twee issues met de telefoon. Als ik op het scherm druk in de onderste hoeken (bij de homebutton in de buurt) dan zit er speling op. Scherm wipt dus een heel klein beetje. Al is dit maar minimaal.

Tweede issue is dat de mute knop raar doet, ene moment gaat hij niet op mute als ik het schakelaartje om zet, andere moment trilt hij meerdere keren achter elkaar met de melding 'geluid aan', 'geluid uit', 'geluid aan', 'geluid uit'... etc etc.

Toestel is nog 100% gaaf, geen beschadigingen. Is ook nog nooit echt gevallen. Ik verwacht dus wel een garantie kwestie.

Hoe moet ik hier aanspraak op maken? Bellen met apple? Ik woon in zuid-limburg en dus niet 1 2 3 in een apple winkel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-16, 14:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denneke Bekijk bericht
Hoe moet ik hier aanspraak op maken?
Garantie claimen bij Vodafone. In het tweede garantiejaar is de verkoper verantwoordelijk en dat is dus Vodafone.
  #3  
Oud 10-03-16, 15:20
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Weet je zeker dat tweede jaar de verkoper nog steeds verantwoordeljk is? Ik dacht alleen het eerste jaar?

Laten ze nu net de vodafone winkel hier in de stad aan het verbouwen zijn :/. Al heb ik hem wel via internet besteld bij vodafone.
  #4  
Oud 10-03-16, 15:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denneke Bekijk bericht
Weet je zeker dat tweede jaar de verkoper nog steeds verantwoordeljk is? Ik dacht alleen het eerste jaar?
Dat weet ik heel zeker. Gedurende het eerste garantiejaar geeft Apple fabrieksgarantie. Vanaf het tweede jaar is de verkoper aan de beurt. De verkoper is Apple als men het toestel bij Apple gekocht heeft. In jouw specifiek geval is het Vodafone.

Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1 of 2 jaar garantie iPhone 3GS? groegee iPhone algemeen 4 24-02-12 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.