//

Pieperdienst - SMS geluid

Pieperdienst - SMS geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb wellicht een ongewoon verzoek. In tegenstelling tot 90% van de iphone gebruikers ben ik op zoek naar een app die het geluid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-16, 11:13
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard Pieperdienst - SMS geluid

Hoi, ik heb wellicht een ongewoon verzoek. In tegenstelling tot 90% van de iphone gebruikers ben ik op zoek naar een app die het geluid van een sms bericht blijft herhalen.

Het probleem is, ik ben een zeer vaste slaper. Ik heb ook minimaal 4 tot 5 wekkers nodig om wakker te worden. Waarvan ik standaard de eerste 2 eigenlijk al niet hoor. Ik weet dit van mijzelf dus om te zorgen dat ik op tijd wakker wordt zet ik me wekkers ook eerder en ik zet er meer. Op tijd opstaan is dan ook het probleem niet.

Het probleem is dat ik ook storingsdienst loop, en dat gaat per sms. Ik heb de instellingen al aangepast dat het sms bericht 10x herhaald wordt. En ook heb ik het meest vreselijke toontje uitgekozen (alarm). Maar nog wil het voorkomen (niet altijd, maar 2x is al 2x te veel) dat ik mijn geluid niet hoor van mijn sms en er dus door heen slaap.
Dit is voor mij als ik storingsdienst heb een groot probleem. Ik zorg al dat ik wanneer ik storingsdienst heb vroeg naar bed toe ga (uiterlijk 22:00) met de hoop dat ik snachts makkelijker wakker wordt. Uiteraard is er gelukkig ook iemand die backup storingsdienst heeft, maar ik wil dat graag voor zijn.

Ik heb dus 2tal vragen.

Weet iemand of er een app is, die een sms bericht blijft herhalen. Of waar het geluid echt hard van is?
Of weet iemand, als je een iphone dock in station hebt waar ook zon wekkerfunctie inzit. Of het geluid van sms bericht ook over de speakers gaat?

Ik ben op zoek naar een serieuze reactie, en ik perse opzoek naar een gratis oplossing. Ik ben ondertussen op het punt dat ik er echt geld voor overheb want voor mij is het een groot probleem aan het worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-16, 11:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pgorel Bekijk bericht
In tegenstelling tot 90% van de iphone gebruikers ben ik op zoek naar een app die het geluid van een sms bericht blijft herhalen.
1) Hoe heb je dat percentage berekend? Welk algoritme heb je gebruikt?
2) Zo'n app bestaat niet in de Apple App Store. Apps van derden kunnen niets veranderen aan de hardware/systeem functies.
  #3  
Oud 16-03-16, 12:05
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard

1) je begrijpt zelf toch ook wel dat dit bijwijze van spreken is? en daarnaast staat google vol met het tegenovergestelde. Mensen willen juist af van de herhaling.
2) Dank je wel voor je antwoord. Maar ik stelde ook de vraag of er een hardware matige oplossing is.
  #4  
Oud 16-03-16, 12:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pgorel Bekijk bericht
1) je begrijpt zelf toch ook wel dat dit bijwijze van spreken is?
Voor mij is een percentage altijd het resultaat van een berekening. Nooit "bij wijze van spreken". Succes verder.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Procent
  #5  
Oud 16-03-16, 12:18
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Voor mij is een percentage altijd het resultaat van een berekening. Nooit "bij wijze van spreken". Succes verder.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Procent
Bedankt voor je inspanning.
  #6  
Oud 16-03-16, 12:48
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Nevermind... succes!

Laatst gewijzigd door rsnhakan; 16-03-16 om 20:04.
  #7  
Oud 16-03-16, 12:58
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik kan je vrees ik niet helpen met je werkelijke vraag, maar wil toch even zeggen dat ik het heel jammer vind dat een ts een serieuze, en uitgebreide posting maakt met een voor hem serieuze vraag/probleem, en dat mensen dat de flauwe dingen er uit pikken.
@ts bedankt voor je uitgebreide vraag. Een verademing tussen de vele postings als "hij doet het niet". Hopelijk is er een serieuze oplossing voor je te vinden

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 maart 2016 om 12:11 ----------

Toch even een toevoeging. Ik weet niet hoever je wil gaan, maar als je serieus bent is misschien een gebied nog wel interessant om te onderzoeken..
Zoek eens in de hoek van oplossingen voor doven en slechthorenden. Ik kwam even met kort zoeken dit filmpje tegen:

Misschien dat je daar inspiratie op kan doen om eens te onderzoeken. Ze hebben dus inderdaad externe apparaten die berichten of wekkers versterken of zelfs apparaatjes kunnen laten afgaan om je wakker te trillen.
Lijkt mij een goede weg om eens te onderzoeken..
  #8  
Oud 16-03-16, 15:33
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Misschien helpt het om je iphone in een glazen schaal te zetten op je nachtkastje, in een schaal of kom wordt het geluid namelijk versterkt waardoor de kans dat je hem hoort groter is. Of zet je iphone ook in de tril stand samen met het geluid aan en zet dit bovenop een stel glazen/schotels etc. zodat wanneer een sms binnenkomt en hij begint te trillen hij deze stapel omgooit, ik denk dat je dan wel wakker zal worden.
  #9  
Oud 16-03-16, 16:06
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ben je alleen lastig te wekken door geluid?

Dan zou je een Apple Watch kunnen proberen en die op de hardste stand laten trillen op je pols.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #10  
Oud 16-03-16, 18:26
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard

Voor nu dank! Er zitten wel een aantal handig tips tussen om te proberen. Zeker die van in een glas, helemaal nog niet aan gedacht!

Maar het heeft geen zin om een speaker dock te kopen? (het idee is dan het geluid te versterken)

Ik ben blij dat er gelukkig nog mensen zijn, die serieus hebben gereageerd op mijn post.

Thanks!
  #11  
Oud 30-03-16, 20:51
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Volgens mij kan je een simpel goedkoop bluetooth speakertje met je iPhone pairen/koppelen en dan 's nachts de speaker inpluggen zodat ie altijd opgeladen is. Zet deze op maximum geluidssterkte. in principe wordt elk geluid via bluetooth versterkt. Uiteraard wordt dan ELK geluid versterkt. Dus ook gewone meldingen van Facebook en dergelijke...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sms(drietoon) geluid zonder sms of ander bericht pupil iPhone algemeen 8 22-10-14 17:14
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) naselmoro iPhone algemeen 5 21-07-11 15:28
Plotseling sms geluid zonder sms te ontvangen. Pascal717 iPhone algemeen 13 04-03-11 10:25
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.