//

Iphone 5s reageert op niets meer, en heeft een zwart scherm

Iphone 5s reageert op niets meer, en heeft een zwart scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Mijn telefoon was in het water gevallen, en ik heb hem daarna 48 uur laten drogen. Ik stak hem in de oplader en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-16, 18:27
TijnStukker TijnStukker is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 1
Standaard Iphone 5s reageert op niets meer, en heeft een zwart scherm

Hoi allemaal,

Mijn telefoon was in het water gevallen, en ik heb hem daarna 48 uur laten drogen. Ik stak hem in de oplader en hij liet het oplaadteken zien, daarna liet hij het itunes teken zien, ik las op een ander forum dat ik de home button en on/off button 10 seconden moest inhouden om dit te verhelpen. Dit deed ik, maar toen liet hij behoorlijk lang het appleteken zien en toen werd het scherm zwart. Ik heb hem een dag later weer in de oplader gestoken en toen heeft hij nog 1 keer het oplaadteken laten zien maar verder niets. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-16, 19:43
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Ik vrees bitter weinig... Laten opdrogen na het nat worden van een toestel is nooit een garantie op herstel. Zelfs als de iPhone in het begin terug zonder problemen werkt, kan hij na een paar dagen alsnog de geest geven... Weg gooien en een nieuwe mobiel halen zou ik zeggen...
Reageren

Labels
iphone, zwart scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone reageert niet meer - zwart scherm chiaracolman iPhone algemeen 3 26-12-13 12:23
iPhone 4s doet niets meer behalve zwart scherm en Apple logo Vivina iPhone algemeen 3 23-09-13 10:41
Iphone doet helemaal niets meer,zwart scherm en herstel werkt niet DvandenHoek iPhone algemeen 3 03-12-11 10:13
iPhone doet niets meer, zwart scherm IssamRazza iPhone algemeen 13 27-06-10 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.