//

Iphone 6 camera lens / glas gebroken

Iphone 6 camera lens / glas gebroken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iculture forum leden, Mijn iphone 6 camera lens (glas) aan de achterzijde (ja dat 'uit stekende ding' ;-) is kapot c.q. gebroken. Specifiek is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-16, 17:33
sanderh2 sanderh2 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard Iphone 6 camera lens / glas gebroken

Beste Iculture forum leden,

Mijn iphone 6 camera lens (glas) aan de achterzijde (ja dat 'uit stekende ding' ;-) is kapot c.q. gebroken. Specifiek is het zogenaamde sterke glas gebroken. De camera werkt nog prima, maar alleen het glas plaatje in de ring is kapot. Ik naar de apple store, maar daar geven ze aan dit niet te repareren??? Ik had alleen de optie een nieuwe / vergelijkbare telefoon aan te schaffen uiteraard met exorbitante bijbetaling...

Ze repareren de camera wel, maar het glas in de ring dus niet.
Eerst met design een 'uitpuilende' camera in de markt zetten en dan bij schade de consument in de steek laten. Wat zijn jullie ervaringen?
Dit verwacht je toch niet van Apple? #geenservice.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-16, 18:21
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Er is niemand die jou verplicht een telefoon te kopen met uitpuilende camera. Er zijn ook toestellen op de markt die dit niet hebben. Ik draag altijd een hoesje om m'n telefoon dus heft dat het uitstekende gedeelte op. Is er niet een plaatselijke telefoon winkel die iets voor je kan betekenen?
  #3  
Oud 23-03-16, 18:45
sanderh2 sanderh2 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

@otje82,

Bedankt voor je reactie. Misschien moet ik mijn vraag verduidelijken : ik bedoel niet dat in een issue heb met de uitpuilende camera, maar dat als deze kapot is ze geen reparatie optie bieden.

Apple biedt als enige mogelijkheid "glas kapot van 5 EUR" koop maar een nieuwe iPhone met ruim 300 EUR bijleggen.

Of is dit normaal en mis ik iets?

PS bij niet Apple gecertificeerde reparateur vervalt je consumenten recht. ...

En de Apple gecertificeerde reparateurs volgen het Apple beleid: niet repareren.
  #4  
Oud 23-03-16, 18:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanderh2 Bekijk bericht
Of is dit normaal en mis ik iets?
Dat is normaal en je mist niets. Minimaliseren van de schade verandert niets aan de werkelijkheid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6 camera lens glas gebroken fietstoeter iPhone algemeen 4 23-03-16 21:53
Garantie op stof in camera na gebroken glas? Stijntjhe iPhone algemeen 4 17-04-13 18:29
iPhone 4 gebroken glas Appletheway2go iPhone algemeen 116 19-06-11 13:40
Glas gebroken iPhone 4 tellysbar iPhone algemeen 8 17-04-11 19:22
Iphone gebroken glas hulp Colburners iPhone algemeen 6 10-09-10 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.