//

Betaalmethode Iphone en Ipad wijzigen

Betaalmethode Iphone en Ipad wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel gebruik ik Click&Buy als betaalmethode voor mijn opslag in Icloud, maar deze dienst stopt. Ik wil nu een kaarttegoed gaan gebruiken (liever nog automatische ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-16, 15:44
Snoo Snoo is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 6
Standaard Betaalmethode Iphone en Ipad wijzigen

Momenteel gebruik ik Click&Buy als betaalmethode voor mijn opslag in Icloud, maar deze dienst stopt. Ik wil nu een kaarttegoed gaan gebruiken (liever nog automatische afschrijving, maar dat is er niet). Ik kan echter Click en Buy niet verwijderen. Wanneer ik hulp vraag bij Apple geven ze mij de stappen die ik moet doorlopen en dat weet ik wel, maar het werkt gewoon niet. Ik krijg ook geen foutmeldingen, het woordje "geen" (om betaalmethode te wijzigen) is er niet. Ik heb mijn opslagabonnement al stopgezet om op die manier ook de betaling stop te zetten, maar dan nog lukt het niet. Herkent iemand dit? De website van Click&Buy is overigens ook niet in de lucht.....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-16, 10:48
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Volgens mij moet je dan een tegoedkaart scannen. Dan zou het moeten lukken. Ik ben al lang geleden van click and buy afgestapt.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleId op iPad wijzigen en op iPhone niet GerardS iPad algemeen 6 01-08-14 19:10
Betaalmethode afgewezen, probleem betaalinformatie wijzigen Hmerle iPhone algemeen 2 06-12-10 14:46
"Uw betaalmethode is afgewezen" (Click & Buy op de iPad) Amphiby iPad algemeen 2 11-09-10 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.