iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone SE kan niet worden gebruikt in iTunes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/172139-iphone-se-niet-worden-gebruikt-itunes.html)

saabjos 11-04-16 13:01

iphone SE kan niet worden gebruikt in iTunes
 
Mijn nieuw aangeschafte iPhone SE 64 GB werkt naar behoren alles via iCloud over gezet. prima.
Bij het koppelen van de iPhone met iTunes krijg ik een foutmelding. Ik werk met iTunes versie 12.1.3.6 64 bits onder Windows 7

Een nieuwere versie van iTunes 12.3.3. downloaden en installeren resulteert in de versie die op mijn computer staat. de foutmelding in iTunes is:
De iPhone SE kan niet worden gebruikt, omdat hiervoor een nieuwere versie van iTunes is vereist.

Guest-20180925190238 11-04-16 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saabjos (Bericht 1019802)
Een nieuwere versie van iTunes 12.3.3. downloaden en installeren resulteert in de versie die op mijn computer staat. de foutmelding in iTunes is:
De iPhone SE kan niet worden gebruikt, omdat hiervoor een nieuwere versie van iTunes is vereist.

Voor de iPhone SE (en iPad Pro) is inderdaad iTunes 12.3.3 noodzakelijk. iTunes 12.3.3 is een x64 applicatie. Ben jij zeker dat je Windows 7 x64 gebruikt?

https://support.apple.com/kb/DL1814?...S&locale=en_US

https://support.apple.com/kb/DL1816?...S&locale=en_US

saabjos 12-04-16 09:41

Iphone SE kan niet worden gebruikt in iTunes
 
Probleem inmiddels opgelost. vanuit de oude iTunes was update niet mogelijk naar 12.3.3. Itunes gaf an dat de recentste versie aanwezig was. ( onjuist versie 12.1...)
Itunes totaal verwijderd en met een gereboot PC Itunes 13.3.3. geïnstalleerd. Iphone SE wordt herkend en maakt verbinding.:)

Guest-20180925190238 12-04-16 09:47

Hartelijk dank voor de feedback (dat is ondertussen een zeldzaamheid op dit forum). Succes verder. :)

ikkeg 14-04-16 15:33

Heb dit ook voor gehad, via helpdesk van apple, itunes ge herinstalleerd en alles werkte. Zoeken naar updates via itunes werkte niet.

saabjos 14-04-16 16:09

klop. is een iTunes probleem. updaten naar 12.3.3. lukte niet vanuit iTunes. verwijderen en opnieuw downloaden met Firefox mijn default browser gaf ook geen resultaat. verwijderen en via Chrome nieuwste versie downloaden 13.3.3. werkt wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.