"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als eerste post op dit forum zou ik graag iets nuttig posten. Bij deze de oplossing om Autocorrectie uit te schakelen tijdens het typen. ( ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING!
Als eerste post op dit forum zou ik graag iets nuttig posten.
Bij deze de oplossing om Autocorrectie uit te schakelen tijdens het typen. ( Werkt nochtans supergoed hoor, vooral als je kortje woordjes enzo wilt typen ) Ik heb een iPhone 1st gen met firmware 2.0, vriesfde heeft dit getest op zijn 3G en het werkt! Bedankt. 1. SSH naar iPhone ( hiervoor moet je Cydia hebben en OpenSSH ) - $ssh root@xxx.xxx.xxx.xxx - password: $ alpine 2. $ cd /System/Library/TextInput 3. $ mv TextInput_en.bundle TextInput_en.orginal 4. $ mv TextInput_nl.bundle TextInput_nl.orginal 5. $ exit Beide talen worden nu verplaatst zodat we zeker zijn dat het werkt! Thanks Cypher21! Als je de autocorrectie terug wil inschakelen doe je: $ mv TextInput_en.orginal TextInput_en.bundle $ mv TextInput_nl.orginal TextInput_nl.bundle Werkte perfect bij mij! Laatst gewijzigd door Trish; 23-07-08 om 20:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Let wel, dat is de ENGELSE correctie
om de Nederlandse uit te schakelen moet je TextInput_nl.bundle hernoemen |
|
||||
|
||||
@Trish,
Weet jij ook hoe je het weer ongedaan maakt dan? Met mv rename je (of move je) een file, in jouw beschrijving dus het engelse textinput file. Jouw methode werkt volgens mij dus niet voor de mensen die nl taal gebruiken. Als je volgens mij; mv TextInput_en.orginal TextInput_en.bundle gebruikt staat corectie weer aan. Het werkt trouwens ook op de 3G toestellen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@ vriesfde
Ja, ongedaan maken is idd "mv TextInput_en.orginal TextInput_en.bundle" voor de engelse en mv TextInput_nl.orginal TextInput_nl.bundle voor de Nederlandse in Unix is het MV commando verplaatsen/hernoemen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klein vraag je. Als ik via de terminal server die via cydia te downen is bovenstaande handelingen probeer uit te voeren krijg ik een error.
Dat de doel map niet gevonden is. Heb het ook al via winscp geprobeerd en daar zie ik de goede map ook niet trug. iemand een idee in welke map ik moet kijken? Iphone: versie 2.0 04.05.04_G |
|
|||
|
|||
Ondertussen is er een simpelere oplossing via Cydia: asKB (via Repositories - Iphone.de)
|
|
|||
|
|||
Thanks, Filipvdh et al.
|
|
|||
|
|||
Call Forwarding Message Fix...!
De "Call Forwarding" message op 2.0 kan nu uitgezet worden.
Ga naar Cydia, Home. Selecteer "More Package Resources" en click op iPhone-Notes.de. Na installatie ga je naar Sections, dan naar Tweaks 2.0 en selecteer ForwardMsgFix. Installeer en klaar. Je kan tevens de autocorrectie uitschakelen, installeer dan asKB van dezelfde resource. Enjoy! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kijk eens naar de reactie boven die van jou!
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik Cydia vinden? Want dat zie ik er ook nergens tussen staan..
|
|
||||
|
||||
Heb je de telefoon gejailbreaked? Zo nee, vergeet bovenstaande opties dan maar
|
|
|||
|
|||
nope.. heb hem origineel uit de winkel, verder nog niks geinstalleerd (buienradar.nl en flashlite geloofk alleen..)
|
|
||||
|
||||
Dan gaat je dit niet lukken, hiervoor moet ie gejailbreaked zijn.
|
|
|||
|
|||
hmm das mooi *****.. en dan nog n vraagje, t toetsenbord tijdens n sms, kun je dat ook draaien net als bij safari? is daar iets voor?
|
|
||||
|
||||
Nope, dat is niet mogelijk (ook niet wanneer de iphone gekraakt is)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
( Call Forwarding Message Fix...! ) Thanks a LOT |
|
|||
|
|||
die call forwarding fix wat doet dat precies??
en voor die woordenboek uit te schakelen alleen maar asKB installeren? heb mijn iphone nog maar een dag dus ben nieuw in die dinges |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Call forwarding active" weer terug na update IOS4 | mglat | Archief | 3 | 22-06-10 23:32 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
1.1.2 Iemand een idee hoe je "Call forwarding" bij bellen uitzet? | lakes | Archief | 2 | 23-11-07 00:37 |
|
|