iPod touch 4 laadt niet meer op na waterschade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPod touch 4 in gevallen in een plas water daarna is hij uitgevallen en werkt hij enkel nog met lader in mijn iPod heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touch 4 laadt niet meer op na waterschade
Mijn iPod touch 4 in gevallen in een plas water daarna is hij uitgevallen en werkt hij enkel nog met lader in mijn iPod heeft enkel nog een rode batterij en als hij tien minuten in heeft hij een groen beeld en daarna weer een batterijmelding
Kan iemand mij alstublieft helpen Met vriendelijke groeten Tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat spook jij allemaal uit met die dingen?
Op 30 maart een iPhone 4s laten vallen, op 14 april een iPod Touch 5 tegen de keien en nu een iPod Touch 4 laten zwemmen. Last van een slecht karma? |
|
|||
|
|||
ja wa boeit da nou
|
|
|||
|
|||
Precies ,, jou ipod in het water laten vallen ,,wa boeit da nou..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 waterschade laadt niet meer op | michiel1992 | iPhone algemeen | 0 | 25-01-15 23:40 |
Ipod touch 5g waterschade | Thijs07 | iPhone algemeen | 2 | 18-09-13 10:50 |
iPod touch 4g laadt niet op, reageert wel | santoucha | iPhone algemeen | 2 | 27-10-12 14:12 |
iPod Touch 3G 8GB laadt niet op via pc | hidde565 | iPhone algemeen | 15 | 05-07-11 21:40 |
Ipod Touch 3G laadt niet op | hidde565 | iPhone algemeen | 3 | 22-06-11 22:17 |
|
|