//

Iphone 4S resetten

Iphone 4S resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een iphone 6, aangezien mijn 4S gevallen is en het scherm kapot is. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-16, 16:57
caeyerst caeyerst is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 1
Standaard Iphone 4S resetten

Dag allemaal,

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een iphone 6, aangezien mijn 4S gevallen is en het scherm kapot is.

Ik heb hem een paar weken geleden nog aan de pc kunnen hangen om een kopie te maken. Vervolgend de 6 aangesloten, alles over gezet etc ...

Nu wil een collega van mij, mijn 4S overnemen om het scherm te vervangen en vervolgens de iphone te gebruiken.

Ik wil er wel zeker van zijn dat mijn 4S leeg is/niet meer in verbinding staat met mijn huidige.

Kan ik mijn 4S nog aansluiten op itunes ZONDER simkaart? (resetten via iphone zelf gaat niet aangezien ik niets meer zie op het scherm).


Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-16, 13:25
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ja dat kan, wanneer de iphone uitstaat stop de laadkabel in je iphone en hou de home button ingedrukt en sluit hem aan op de pc of je houdt wanneer die aan staat de home button in tegelijk met de aan/uit knop voor 10 sec en laat dan de home button los en houdt de aan/uit knop nog voor z'n 10 sec ingedrukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone resetten remco112 iPhone algemeen 9 23-09-14 11:09
iPhone te resetten? applefan1972 iPhone algemeen 2 30-01-14 12:26
Resetten iPhone FamousMarcel1970 Archief 1 22-09-12 15:25
iPhone: iphone resetten jvp Jailbreak 12 19-09-08 14:47
Resetten iPhone bobb iPhone algemeen 4 21-08-08 23:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.