//

iMac start niet op

iMac start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraagje ik wou gister mijn iMac opstarten maar helaas doet ie dat niet als ik em aandruk hoor je het welbekende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-16, 10:14
Westlandseappel Westlandseappel is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Locatie: Westland
Berichten: 1
Standaard iMac start niet op

Hallo ik heb een vraagje ik wou gister mijn iMac opstarten maar helaas doet ie dat niet als ik em aandruk hoor je het welbekende geluid zie je het appeltje komen en laad hij maar het laden duurt oneindig lang en dan loopt hij niet verder ik heb al gelezen als je hem in de veilige modus wilt opstarten moet je je Mac aanzetten en shift ingedrukt houden maar als ik dat doe dan valt hij op een gegeven moment uit wat moet ik doen gr westlandseappel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-16, 20:35
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Als je hier een reactie op wilt hebben, moet je het even in de juiste board zetten. Dit is het board voor de iPhone.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #3  
Oud 21-04-16, 20:31
topware topware is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 42
Standaard

welke is dan het board voor de iMac, want die kan ik ook niet vinden.
  #4  
Oud 22-04-16, 11:04
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Plaats je probleem eens op Macfreak.nl
Her zijn vele leden actief met heel veel ervaring in het oplossen van problemen.
Succes
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's mac niet op Imac marcel1169 Desktop-applicaties 0 11-06-15 19:18
Mac OS X: Mijn iMac start niet meer normaal op, enkel nog via safe mode MarioMewis Desktop-applicaties 4 14-04-15 16:15
ATV3 ziet iMac niet Robbee Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 12-04-12 12:54
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire mputman iPhone algemeen 6 28-09-11 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.