//

[FW 2.0] MobileAdressBook/Contacten icoontje verdwenen van springboard

[FW 2.0] MobileAdressBook/Contacten icoontje verdwenen van springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist bossprefs geinstalleerd. SSH even uit, en daarna weer aan gezet. Vervolgens mijn sliders aangepast via ssh (alleen de .png files van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-08, 21:50
McHenk McHenk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nijkerk
Berichten: 21
Arrow [FW 2.0] MobileAdressBook/Contacten icoontje verdwenen van springboard

Ik heb zojuist bossprefs geinstalleerd. SSH even uit, en daarna weer aan gezet. Vervolgens mijn sliders aangepast via ssh (alleen de .png files van de sliders vervangen door anderen). Vervolgens restart ik om het resultaat te bekijken, en nu ontbreekt MobileAdressBook (of 'Contacten') van mijn springboard.

Alle bestanden zijn nog wel aanwezig in de map applications (bekeken via ssh). Weet iemand wat er fout is gegaan? En wat kan ik doen om 'Contacten' weer terug op m'n springboard te krijgen?

(ik heb inmiddels twee keer gerestart, en dat maakte niks uit. De sliders zijn overigens wel goed gelukt haha)

EDIT: hmm ok. Het blijkt dat bossprefs automatisch (bij mij in ieder geval) je contacts app verbergt. Het is inmiddels dus opgelost.

Laatst gewijzigd door McHenk; 23-07-08 om 21:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-08, 23:15
Frrrrrank Frrrrrank is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: De Meern
Berichten: 8
Standaard

Waarschijnlijk heeft BossPrefs MobileAddressBook verborgen.

Om dit ongedaan te maken open je BossPrefs en dan Poof/Hide Icons. Klik op Hidden (bovenaan). Als het goed is staat hij daar.
__________________
iPhone 2G 8GB US / iPhone OS 3.0
MacBook 2.2GHz / 4GB RAM / 320GB HD / Mac OS X 10.5.7
  #3  
Oud 24-07-08, 00:02
McHenk McHenk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nijkerk
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frrrrrank Bekijk bericht
Waarschijnlijk heeft BossPrefs MobileAddressBook verborgen.

Om dit ongedaan te maken open je BossPrefs en dan Poof/Hide Icons. Klik op Hidden (bovenaan). Als het goed is staat hij daar.
Ja, daar kwam ik ook achter nadat ik ff goed had gezocht In ieder geval bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto icoontje verdwenen. Kenzoo Muziek, foto & video 2 18-05-10 23:15
Icoontje verdwenen StevenVW iPhone algemeen 14 28-01-10 01:54
edge/3G icoontje verdwenen mrgoolie iPhone algemeen 6 15-07-09 12:10
Alle icoontjes zomaar van springboard verdwenen, iPhone niet meer te gebruiken.. MG TF iPhone algemeen 1 04-11-08 14:36
Springboard verdwenen na install van Categorize il padrino Unlock [archief] 2 01-02-08 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.