iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 6 plus laadt niet meer op (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/172368-iphone-6-plus-laadt-niet-meer-op.html)

antrax 24-04-16 01:01

Iphone 6 plus laadt niet meer op
 
Hallo

ik heb een iPhone 6 plus waar het scherm van kapot is gegaan nieuw scherm besteld en gemonteerd . Nu is het probleem dat mijn iPhone niet meer aan gaat.
Naja heel even ging hij aan heb gelukkig nog een backup kunnen maken van mijn foto's. Maar toen viel de iPhone uit omdat de batterij leeg was.
Heb hem aan de oplader gehangen en toen gebeurde er iets vreemd.
Toen ik hem aan de oplader hing trilde hij om de 7 seconden ik mijn iPhone van de oplader gehaald gelijk want ik dacht dit klopt niet.
Maar nu laad hij dus helemaal niet meer op heb mijn iPhone er een kwartier aangehangen maar er gebeurd niks als ik hem aan wil zetten.
Nu is mijn vraag waar kan dat aan liggen mijn moederbord die kapot is?

trimix 24-04-16 08:56

heb je de batterij los gemaakt toen je het scherm vervangen hebt ? heb je toen het scherm gemonteerd en daarna de batterij er weer aangedaan ? eerst een diep ontlading geven voordat je de batterij er weer op klikt (aan/uit knop 10 sec inhouden ) anders blijft er spanning op het moederbord staan

antrax 26-04-16 16:33

Nee dat was ik vergeten om de batterij los te halen misschien niet slim van me. En na dat ik het scherm omgezet had heb ik me scherm weer aangesloten op het moederbord. Heb mijn iphone net een diepe ontlading gegeven maar geen effect. :(

trimix 26-04-16 18:36

haal eerst eens de batterij los dan geef je hem een diepe ontlading en daarna je scherm er af voor 5min daarna connectors weer vast van je scherm en daarna je batterij er weer op kijk ook even of de connector die van beneden af komt die naast de connector van de batterij zit er nog goed opzit dan geef je een harde reset en dan aansluiten aan itunes
wat gebeurt er dan ?

antrax 26-04-16 20:34

Heb gedaan wat je zegt maar geen verbetering helaas :(.
Ik zelf denk dat het het moederbord is weet niet hoe ik dat kan testen?. Die zijn denk ik niet los te bestellen ofwel?

trimix 27-04-16 07:44

dan denk ik dat je een van je schroefjes door het moederbord hebt gedraaid moet er erg mee opletten dat je deze niet op de verkeerde plaats terug zet
Je zou op ebay of marktplaats een ander moederbord kunnen kopen of een iphone met kapot scherm ofzo maar het is wel een gok omdat je er ook 1 kunt kopen waar bv een icloudlock opzit als je bv het imei nr weet van het moederbord dan zou je dat kunnen checken
En dan heb je weer het probleem dat je ook de orginele home knop erbij moet hebben anders werkt het niet met je moederbord
ik heb hier nog wel een moederbord liggen alleen is die ook zonder homeknop en weet ik ook de history er niet van

Marijn21 30-04-16 21:06

2 vragen: moet je een batterij altijd afkoppelen als je het scherm vervangt?
Wat heeft de diepe ontlading dan nog voor zin en hoe doe je dat?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.