//

iPhone (foto) Locatievoorziening

iPhone (foto) Locatievoorziening discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als we op verlof gaan, neem ik nogal wat foto's en komt het soms wel eens voor dat ik me nadien niet meer met zekerheid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-04-16, 17:16
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard iPhone (foto) Locatievoorziening

Als we op verlof gaan, neem ik nogal wat foto's en komt het soms wel eens voor dat ik me nadien niet meer met zekerheid kan herinneren op welke plaats bepaalde foto's genomen werden. Daarom men vraag in welke mate is volgens jullie de iPhone locatievoorziening nauwkeurig te noemen, (het is namelijk de eerste maal dat we het verlof gaan sinds ik een iPhone 6S heb). En dan vooral in het buitenland, waar ik zeker en vast mobiele data uitzet en er meestal weinig Wi-Fi hotspots of andere Wi-Fi voorzieningen zijn (want ik lees dat deze dingen mee de nauwkeurigheid van de locatievoorziening bepalen). Of is het aan te raden om een afzonderlijke app te hebben om nadien je foto's te kunnen geotaggen? En in dat geval zijn er mensen die ervaring hebben met een of andere app?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nauwkeurigheid locatievoorziening? Kees1961 iPhone algemeen 7 20-11-15 10:10
Locatievoorziening na verhuizing stschuurhuis iPhone algemeen 26 23-11-13 12:38
iPhone 5 locatievoorziening terwijl gelocked rafpbr iPhone algemeen 8 12-10-12 11:55
locatievoorziening kire iPhone Navigatie 0 05-06-12 15:55
iPhone: Locatievoorziening na jailbreak milan13 Jailbreak 6 03-01-12 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.