iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 1.0 met 2.0 software erg traag (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17246-iphone-1-0-2-0-software-erg-traag.html)

lhy 24-07-08 03:14

Iphone 1.0 met 2.0 software erg traag
 
Hallo,

Ik heb mijn iphone geupgrade naar 2.0 maar ik vind het erg traag werken. Iemand anders ook andere problemen?

macfreaker 24-07-08 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lhy (Bericht 151883)
Hallo,Ik heb mijn iphone geupgrade naar 2.0 maar ik vind het erg traag werken. Iemand anders ook andere problemen?

Ik vind die zeker niet trager dan anders.Heb je misschien na het restoren je oude settinggs terug gezet via itunes ? Zo ja , dan kan dat een reden zijn. Wat je kan doen is opnieuw eens restoren en dan deze niet meer terugzetten maar als nieuwe iphone laten syncen.

fatboy 24-07-08 07:56

hoe maak je een installatiedirectory
 
hoe maak je een firmwarebestand in de installatiedirectory het is voor xWinPwn 0.3.

alvast bedankt

colliehome 24-07-08 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fatboy (Bericht 151896)
hoe maak je een firmwarebestand in de installatiedirectory het is voor xWinPwn 0.3.

alvast bedankt

Graag een eigen topic te beginnen als je ECHT niets gevonden hebt. Het overzicht is erg moeilijk te behouden zo....

mysense 24-07-08 09:50

Ik heb het zelfde probleem! ik wil er echt graag vanaf, want als ik aan het smse ben dan tik ik makkelijk 2 regels vol end an moet ik ongeveer 3seconde wachten tot dat hij deze daadwerkelijk typt, ik zie dan allemaal tekens omhoog gaan die veel te laat reageren op mijn vinger tikken, het is heel irritant. ook merk ik dit goed bij het opstarten van notes en sms. ik heb wel mijn oude gegevens erin gezet d.m.v iTunes. zou imeand mij een oplossing kunnen bieden / uitleggen hoe ik dat doe? want restoren naar mijn oude settings, ik heb geen idee hoe? ook wil ik het liefst niet al mijn conact gegevens enzo kwijtraken, maar wat moet, dat moet.

xziller 25-07-08 21:51

zelfde probleem hier... erg traag na een update naar 2.0. heb ook via itunes een backup terugezet maar dit is volgens mij niet het probleem. een vriend van me met de dezelfde tel heeft het ook en die had geen backup van itunes terug gezet....

iemand al een oplossing??????????

iMario 25-07-08 22:03

eerste keer dat ik 2.0 erop zette was hij ook erg traag... toen heb ik moeten restoren omdat ik met het toetsenbord aan het prutsen was. hij is na de restore een stuk sneller geworden!
(alle 2 de keren als nieuw iPhone ingesteld btw)

mysense 26-07-08 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 153350)
eerste keer dat ik 2.0 erop zette was hij ook erg traag... toen heb ik moeten restoren omdat ik met het toetsenbord aan het prutsen was. hij is na de restore een stuk sneller geworden!
(alle 2 de keren als nieuw iPhone ingesteld btw)

kun je uitleggen hoe je z'n restore doet? en kan ik mijn conacten behouden, ook als ik als nieuw instel? en ik heb een paar app store applicaties die kan ik dan ook gewoon op mijn "nieuwe" iphone installeren? want er zit toch z'n beveiliging op.

loxos 26-07-08 21:40

Na mijn upgrade naar 2.0 was de iphone traag. Toen opnieuw een restore gedaan en als "nieuwe iphone" laten herkennen maar hij blijft traag. Het is al iets beter maar in vergelijking met 1.1.4 is het een ramp. Is er een makkelijke manier om terug te gaan? (Ja ik zit er aan te denken om terug 1.1.4 op m'n iphone te zetten - zo ik snel kan sms'en en door mijn contacten scrollen)

fideel 27-07-08 10:50

Dat wil ik ook wel eens weten, de beste manier om terug te keren naar 1.1.4.
Iemand tips?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.