//

Hoe wijzig ik lijn ID adres?

Hoe wijzig ik lijn ID adres? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het ID adres van Mijn ipad 9.0.3 staat op naam van mijn echtgenoot. Ik wil die nu wijzigen in mijn naam. Het lukt niet. Zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-16, 18:23
Luciebal Luciebal is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 29
Standaard Hoe wijzig ik lijn ID adres?

Het ID adres van Mijn ipad 9.0.3 staat op naam van mijn echtgenoot. Ik wil die nu wijzigen in mijn naam. Het lukt niet.
Zou het volgende de reden kunnen zijn: dat het 2de emailadres op mijn naam staat en dat je die daardoor niet meer kan gebruiken als nieuwe ID adres?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-04-16, 20:08
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Als er met jouw eigen email al een Apple ID is moet je die eerst veranderen. Je kunt niet twee Apple ID's op 1 email adres hebben.
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe wijzig je met welk bestandsnaam foto's worden opgeslagen op iPhone of ipad Harald75 Muziek, foto & video 1 20-05-12 12:17
iCloud probleem: hoe wijzig ik mijn account? Birkit iCloud 7 18-10-11 16:48
De Lijn Mobile - Voor alle gebruikers van "De Lijn" (BE) tripkip iPhone Apps 13 30-04-11 13:03
iPhone 4: reeds unlocked (T-mobile), hoe wijzig ik nu de standaard voicemail? rtf74 Unlock 0 31-08-10 23:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.