//

HELP reservekopie beschadigd

HELP reservekopie beschadigd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemiddag , het volgende speelde zich vandaag af.. iPhone 6 16gb ruimte vrij : 300 mb ruimte nodig 2,2gb gejailbreaked: ja ik werd wakker en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-16, 17:39
bierdopj bierdopj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard HELP reservekopie beschadigd

goedemiddag ,

het volgende speelde zich vandaag af..

iPhone 6 16gb
ruimte vrij : 300 mb
ruimte nodig 2,2gb
gejailbreaked: ja

ik werd wakker en wou whatsapp openen toen ik dit deed kreeg ik het volgende bericht. de whatsapp versie is verlopen. ik moest hem updaten. gedaan kwam de volgende melding dat ik 2,2gb moest vrijmaken voor chatgeschiedenis te optimaliseren. ( jaa, ik heb altijd mijn whatsapp geschiedenis bewaard zo stonden ze er nog op van 2010)

ik kwam lang niet in de buurt van de 2.2gb dus keek hoeveel ruimte mijn apps in beslag namen. de grootste ruimte nam whatsapp in beslag met 5gb en mijn foto's 1,4gb. voor de rest waren er 3 apps op me telefoon met 50mb aan ruimte

telefoon aan mijn computer gedaan al mijn foto's eraf gehaald. had ik uiteindelijk ook na alle apps van cydia verwijderd. 1,7gb vrij. alleen bij gebruik gaf hij aan dat ik nog 500mb aan foto er op had staan maar had 0 foto's in mijn app. ook het in gebruik van geheugen gaf 12gb aan maar het enige wat erop stond was whatsapp 5gb en fotos 500mb.

hierdoor dacht ik aan dat cydia de rest nog in beslag heeft. met tegenzin toch de iPhone ge-update. cydia was er nu af maar mijn geheugen bleef het zelfde.

toen dacht ik misschien als ik de iPhone alles verwijder kan ik met de reservekopie alles weer terugzetten dat hij dan misschien de ruimte weer vrij heeft.

nu zet ik mijn reservekopie terug. geef hij aan dat deze beschadigd is. en niet kan terug gezet worden. deze melding geeft die pas aan na 30 minuten ongeveer.

het belangrijkste vind ik mijn contacten en whatsapp geschiedenis. die in de reservekopie staan.

ik las omdat misschien de reservekopie gemaakt was in een oude ios hij dit kan aangeven als de iPhone een andere ios heeft.

ik hoop dat iemand mij alsjeblieft kan helpen. sorry voor de spelfouten en het warige verhaal. maar ben der een beetje in paniek van.

samengevat

- whatsapp heeft geheugen nodig 2,2gb
-alles verwijderd enige gebruik whatsapp 5gb maar op telefoon gebruik staat 12gb
-ge-update zodat cydia eraf ging en geheugen vrij kwam.
- dit maakte geen geheugen vrij.
- alles eraf gehaald en reservekopie willen terugzetten
- reservekopie geeft beschadigd aan na 30 minuten bezig te zijn.

komt dit door oude ios reservekopie of doordat cydia erop stond?

ik hoop dat iemand me kan redden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-16, 18:51
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Kan ook zijn doordat er jailbreak restanten in je Back-up zitten.
  #3  
Oud 02-05-16, 19:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bierdopj Bekijk bericht
-ge-update zodat cydia eraf ging en geheugen vrij kwam.
Cydia gaat er alleen af met een herstel in DFU mode. Als je een update doet blijven alle apps die Cydia gestashed heeft staan. Je hebt dan alle standaard apps en nog wat dingen dubbel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 Plus reservekopie beschadigd..? DChim iPhone algemeen 5 20-10-15 01:40
reservekopie beschadigd of niet complitable dani1003 iPhone algemeen 0 18-10-15 16:45
Reservekopie beschadigd of niet compitabel Maxx22 iPhone algemeen 4 25-09-13 08:33
Windows: iTunes: reservekopie beschadigd of niet compatibel met iPhone. Mriekje iTunes 0 12-03-12 11:15
Reservekopie beschadigd. Kan je 2 reservekopieën samenvoegen? smsjes weer terug? Pkiers iPhone algemeen 0 08-07-10 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.