//

Contactpersonen verdwenen

Contactpersonen verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden kocht ik een nieuwe iPhone. Al mijn agenda's en contactpersonen werden prima opgenomen in mijn nieuwe smartphone. Er werd aangeraden om iCloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-05-16, 20:12
Pelagie Pelagie is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 2
Standaard Contactpersonen verdwenen

Een tijdje geleden kocht ik een nieuwe iPhone. Al mijn agenda's en contactpersonen werden prima opgenomen in mijn nieuwe smartphone.

Er werd aangeraden om iCloud ook op mijn Windows-computer (HP Envy 17-J100-NL) te installeren.

Sinds ik dit gedaan heb, kan ik op mijn computer in Outlook 2013 mijn lijst met contactpersonen niet meer op het scherm krijgen. Alleen de nieuwe contactpersonen, die ik aangemaakt heb na de installatie van iCloud, verschijnen op het scherm.

Wanneer ik bij het opstellen van een nieuwe e-mail de eerste letters typ van een vroeger opgeslagen contactpersoon in de vakjes Aan…, CC… en BCC: , verschijnt het volledige e-mailadres wel van die contactpersoon.

Ik wil echter terug die volledige lijst met contactpersonen te zien krijgen, zodanig dat ik bv. correcties enz… kan aanbrengen.
Maar hoe moet ik dat doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-16, 22:03
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Outlook 2013 gebruikt niet de contactenlijst voor het aanvullen van mailadressen als je ze intikt. Die lijst (met gebruikte emailadressen) staan in een ander bestand opgeslagen.
Als je iCloud for Windows geïnstalleerd hebt, kun je wel je contacten met Outlook en iCloud synchroniseren dacht ik.
  #3  
Oud 12-05-16, 00:14
Pelagie Pelagie is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 2
Standaard

Blazez, bedankt voor je antwoord. Heb je ook enig idee hoe ik die 2 moet synchroniseren?
  #4  
Oud 12-05-16, 19:31
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als je icloud for windows geinstalleerd hebt, en je kijkt bij settings (instellingen), dan staat daar een optie "Mail, contacts, calendars and tasks"with outlook.
Daar zou ik eens mee gaan stoeien.
Ik heb het persoonlijk nog nooit gebruikt, dus veel kan ik er verder niet over zeggen.
  #5  
Oud 13-07-16, 20:16
rvds011 rvds011 is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 1
Standaard

Blazez,
Wasjij er nog uitgekomen? Ik heb nl hetzelfde probleem en krijg signalen uit mijn omgeving dat ze dus def. verdwenen zijn...
Txs,

Rocco
  #6  
Oud 14-07-16, 16:40
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik was er niet uitgekomen omdat (ik ook schreef) dat nog nooit gebruikt had.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contactpersonen gerdavdz iPhone algemeen 4 01-02-13 08:46
Contactpersonen verdwenen sub145 iPhone algemeen 2 21-10-10 10:48
Help: Contactpersonen togooz iTunes 1 05-07-10 14:12
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? TheJoker iPhone algemeen 3 22-04-10 15:58
contactpersonen fre86 Archief 1 17-04-08 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.