//

iPhone SE: 'alleen trillen' niet meer in te stellen voor whatsapp

iPhone SE: 'alleen trillen' niet meer in te stellen voor whatsapp discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste apple fanaten, Ik heb sinds kort een iPhone SE. Die werkte volledig naar wens de eerste paar dagen, maar sinds de upgrade naar iOS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-05-16, 22:21
Paardelaars Paardelaars is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 3
Standaard iPhone SE: 'alleen trillen' niet meer in te stellen voor whatsapp

Beste apple fanaten,

Ik heb sinds kort een iPhone SE. Die werkte volledig naar wens de eerste paar dagen, maar sinds de upgrade naar iOS 9.3.1 ondervind ik hinder van het volgende (ik weet eigenlijk niet meer welke versie er standaard op stond). Ik kan bij programma's als WhatsApp en Telegram niet meer via Instellingen > Berichtgeving instellen dat ik 'alleen trillen' (dus zonder geluid) wil. De enige optie die er nog staat is 'Geluiden' aan of uit. Bij 'Berichten' bijvoorbeeld kan dat wel; daar kan ik bij 'Geluiden' de meldingstonen op 'Geen' zetten en dan 'Trillen' op 'Standaard' waardoor er bij Instellingen > Berichtgeving > Berichten > Geluiden 'Alleen trillen' staat. Voorheen was dit dus ook het geval bij de andere apps. Iemand een oplossing voor dit probleem? In WhatsApp zelf kan ik ook alleen geluidstonen selecteren, niets met trillen, maar dat wordt volgens mij door het OS geregeld of er getrild moet worden of niet.

Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-16, 09:45
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Soms lost het probleem zich op door je toestel te herstarten of de app(s) te verwijderen en opnieuw downloaden en installeren.
Let wel op dat je een Back-up maakt van het nodige
  #3  
Oud 06-05-16, 09:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paardelaars Bekijk bericht
Ik kan bij programma's als WhatsApp en Telegram niet meer via Instellingen > Berichtgeving instellen dat ik 'alleen trillen' (dus zonder geluid) wil.
Wappie gebruik ik niet, wel Telegram. In iOS 9.3.1 (en ook in iOS 9.3.2 Beta) is die trilfunctie blijkbaar niet meer aanwezig in Telegram. Zoals je zelf al opgemerkt hebt is de trilfunctie nog wel aanwezig in Messages.

PS:
De iPhone SE werd geleverd met iOS 9.3
  #4  
Oud 06-05-16, 10:44
Paardelaars Paardelaars is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 3
Standaard

Hmmm nou lekker handig dan! Dat wordt weer downgraden naar 9.3, aangezien het wel werkte toen ik hem ontving.
  #5  
Oud 06-05-16, 10:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paardelaars Bekijk bericht
Dat wordt weer downgraden naar 9.3...
Dat gaat niet meer lukken aangezien Apple de iOS 9.3 firmware niet meer ondertekent. Succes verder.

  #6  
Oud 06-05-16, 19:06
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

In telegram zelf kan je bij instellingen wel aanpassen dat hij moet trillen en geluid uitzetten.

Heb het niet getest.

Is het dat wat je zocht?
  #7  
Oud 06-05-16, 19:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
In telegram zelf kan je bij instellingen wel aanpassen dat hij moet trillen en geluid uitzetten.
Klopt! Heb het gevonden in de Instellingen in de app zelf. "In-App-Vibrate".
  #8  
Oud 06-05-16, 23:36
satwolf's schermafbeelding
satwolf satwolf is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 176
Standaard

Bij Wappie staat dit ook in de instellingen van de app zelf.
__________________
Als iedereen mekaar helpt,zijn er geen problemen meer.
  #9  
Oud 08-05-16, 11:02
Paardelaars Paardelaars is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 3
Standaard

Zowel bij whatsapp en telegram is inderdaad 'in-app' trilfunctie in te schakelen, maar dat is dus alleen voor als je de app open hebt. In je broekzak heb je daar niet zoveel aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone heeft zwart scherm, onzichtbaar in Itunes en alleen trillen Robertkoster iPhone algemeen 5 05-11-13 23:14
Iphone blijft trillen en scherm wil niet meer aan Culo iPhone algemeen 4 11-06-12 10:01
Beltoon niet te horen alleen trillen. gizmovideo iPhone algemeen 5 31-03-09 18:34
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? fillem iPhone algemeen 28 15-10-08 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.