//

Itunes kan Iphone 6s niet vinden?

Itunes kan Iphone 6s niet vinden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond iedereen. Ik heb net een account aangemaakt op dit forum want ik kan echt geen oplossing vinden voor mijn probleem. Ik heb een week ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-16, 02:26
nieuwegebruiker1212 nieuwegebruiker1212 is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 2
Unhappy Itunes kan Iphone 6s niet vinden?

Goeieavond iedereen.

Ik heb net een account aangemaakt op dit forum want ik kan echt geen oplossing vinden voor mijn probleem.

Ik heb een week of 2 geleden een nieuwe Iphone 6s plus gekocht & nu wou ik deze graag verbinden met itunes (moest eerst de nieuwste versie van itunes downloaden) maar deze kan mijn iphone niet vinden.
Ben al uren aan het zoek naar probleemoplossingen op internet en heb al vanalles geprobeerd, alle usb poorten in mijn pc legen en enkel de iphone aansluiten, op alle poorten geprobeerd, iphone opnieuw instellen, machtiging van computer verwijderen en opnieuw goedkeuren, apple software + itunes verwijderen & opnieuw downloaden, oudere versie van itunes downloaden, ... enz enz...

Het probleem lijkt me echter aan mijn pc te liggen want op de pc van mijn vader en mijn vriendin kan itunes mijn iphone meteen vinden...

Ik weet niet wat ik nog kan doen momenteel en kwam op dit forum uit maar vind geen topic terug over 6s daarom heb ik er zelf een aangemaakt, sorry als er al een topic bestond.

Ikzelf gebruik windows 10 misschien is dit de reden van de problemen? maar ik ben niet zo thuis op vlak van pc's, kan ik een oudere versie van windows installeren?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-16, 09:24
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik geloof dat er meer mensen problemen hebben met windhoos 10 en itunes
die andere pc s staat daar ook windows 10 op ? of windows 7 ?
  #3  
Oud 07-05-16, 14:11
nieuwegebruiker1212 nieuwegebruiker1212 is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 2
Standaard

Die andere pc's hadden windows 7 ja, daarom dacht ik ook al dat het daar aan kon liggen maar kan ik windows op mijn eigen pc terug wijzigen van 10 naar 7 ?
  #4  
Oud 07-05-16, 14:35
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...dows-10-a.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes kan iPhone 5S niet vinden HighContrast iPhone algemeen 6 11-12-15 16:56
iPhone: iTunes kan de iPhone niet meer vinden na jailbreak? farhaa Jailbreak 0 04-01-12 19:12
iTunes kan iPhone en iPad niet vinden kenny123 iTunes 0 06-04-11 22:36
itunes kan iphone niet vinden packman iTunes 6 05-03-10 19:49
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden Djurres Jailbreak 2 08-09-09 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.