//

Foto's van Iphone halen met Windows

Foto's van Iphone halen met Windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wat is eigenlijk de 'correcte' manier om foto's van de iPhone op een windows PC te zetten? Via de 'USB' drive van de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-16, 09:01
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard Foto's van Iphone halen met Windows

Hallo,

wat is eigenlijk de 'correcte' manier om foto's van de iPhone op een windows PC te zetten? Via de 'USB' drive van de iPhone staat alles steeds vreemd opgedeeld in mappen en is het zeer onoverzichtelijk. Daarboven blokkeert het kopiëren vaak, meestal het moment dat je een filmpje overzet.
Ik weet dat er verschillende apps bestaan, (Photosync' bv.) maar is er nu echt geen windows tooltje van Apple zelf waarmee je je foto's in dezelfde volgorde als op je iPhone, van je iPhone kunt halen/kopiëren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-16, 09:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickB Bekijk bericht
maar is er nu echt geen windows tooltje van Apple zelf waarmee je je foto's in dezelfde volgorde als op je iPhone, van je iPhone kunt halen/kopiëren.
iCloud voor Windows + Fotostream en/of Fotobibliotheek.
  #3  
Oud 12-05-16, 19:24
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iCloud voor Windows + Fotostream en/of Fotobibliotheek.
Icloud for windows kan je bijna niet serieus nemen. Dat is echt een wanproduct voor wat betreft foto's. Ja, ze komen meestal wel op de pc aan, maar worden bijvoorbeeld niet verwijderd als je ze uit de foto library op je idevice haalt.
Jeetje, wat een wanproduct is dat toch.

Ontopic, wellicht is het een optie om over dropbox na te denken. Laat je foto's syncen met dropbox en ze komen prima op je pc aan.
  #4  
Oud 12-05-16, 21:02
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard

Ik heb fotostream net bekeken, maar dan synchroniseer je ze eerst in de cloud en dan zijn ze weer op al je devices beschikbaar wat ik niet wil (gezinsIpad is bv met mijn account ook) Daarboven heb ik in mijn 'cloud' niet genoeg geheugen meer.

Dropbox wil ik wel overwegen, maar wat heb ik dan al op mijn computer staan en wat niet? Ik wil echt zoals van een usb-stick de foto's kunnen 'knippen'.
Uit mijn iPhone en op mijn computer.

Wat een flop
  #5  
Oud 12-05-16, 22:11
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Overigens niet aan gedacht, maar je kan in iTunes toch ook foto's kopiëren? Of is dat alleen maar albums. Al een hele Pos niet meer gebruikt, maar wellicht os dat een idee om even te testen? Kijk bij de foto's optie onder je device en kijk wat daar de mogelijkheden zijn.
  #6  
Oud 15-05-16, 18:26
fba0512 fba0512 is offline
• iOS 9.2.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 36
Standaard

Iphone aansluiten via USB op uw pc. Windows verkenner openen en naar uw Iphone gaan. Daar foto's opzoeken, selecteren en Control-X (knippen) en op uw pc in de door u gekozen map Control-V (plakken).
  #7  
Oud 29-05-16, 13:11
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard

USB is geen succes bij mij, loopt altijd vast.
In tussentijd voor 0.99€/maand een icloud account aangeschaft en al mijn foto's staan nu al 'dubbel' in de cloud. Met het icloud account kan ik ze nu makkelijk allemaal manueel downloaden. Aan fotostream kan ik niet zo goed aan uit wat dit nu extra doet.

Is het mogelijk het volgende te bekomen: Om gb's op de iPhone te besparen zou ik de iPhone willen instellen op 'bewaar originelen in icloud'. Als laatste stap zou ik dan op de computer de foto's uit icloud halen. Eens ze uit icloud zijn en dus op mijn NAS wil ik dat ze NERGENS meer te vinden zijn op mijn iPhone/Icloud omdat je anders op het einde overal met dubbels gaat zitten. Kan dit?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's halen van 'verdronken' iphone 6 64GB Maroi77 iPhone algemeen 2 11-08-15 16:28
Foto's van kapotte iPhone 4S halen lukt niet. Koen122 iPhone algemeen 10 13-01-14 18:35
Foto's van iPhone halen Whatsappprobleem iPhone algemeen 5 30-05-13 19:05
Foto's van iPhone 3GS halen, zonder te herstellen SpinalScratch Muziek, foto & video 8 30-06-11 10:36
Foto's van Iphone met windows op computer? anna-marieke Muziek, foto & video 1 15-06-10 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.