//

Gezocht naar ervaringen met iPhone SE

Gezocht naar ervaringen met iPhone SE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag mensen, Ik heb nu onderhand 3,5 jaar een iPhone 5, en daar ben ik nog best blij mee.. Maar die batterij! De laatste tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-05-16, 14:34
SangersiPad SangersiPad is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Wijk bij Duurstede
Berichten: 2
Standaard Gezocht naar ervaringen met iPhone SE

Goedemiddag mensen,

Ik heb nu onderhand 3,5 jaar een iPhone 5, en daar ben ik nog best blij mee.. Maar die batterij! De laatste tijd word ik daar knettergek van, ik moet mijn telefoon gemiddeld 3x per dag opladen..

Het wordt dus tijd voor een nieuwe telefoon. Nu zat ik te denken aan de iPhone SE. Het formaat vind ik prima, alleen de enige vereiste is de batterij.

De Apple website zegt dat je met de SE 13 uur kan internetten over Wi-Fi, maar bij de 5 zeiden ze 10 uur. Terwijl ik niet meer de 2 uur aan internetgebruik er uit kan halen...

Zijn er meer mensen die last hadden van de iPhone 5 batterij en geswitcht zijn naar de SE?
En hoe lang kunnen jullie doen met de batterij nu?

Ik ben benieuwd!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-16, 18:03
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Als je iPhone 5 verder prima is, ja je ook gewoon je batterij laten vervangen.
  #3  
Oud 19-05-16, 19:13
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

En wellicht er wel aan gedacht dat de 5 een tijdje geleden een serie had die terug geroepen is vanwege problemen met de batterij? Is toen bij die serie gratis gerepareerd.
  #4  
Oud 19-05-16, 20:18
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Als je toch de batterij niet wil (laten) vervangen: ik heb een se, en de batterijduur is echt heel goed. De beste batterij die ik ooit heb gehad met een iPhone. Ik kan er twee dagen mee doen, en dan heb ik nog over aan het eind van de tweede dag.
Reageren

Labels
batterij, iphone 5, iphone se



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naar Duitsland voor de iPhone 6 - Ervaringen? smiba iPhone algemeen 26 16-09-14 00:48
[Ervaringen gezocht] iMessage blijft berichten sturen naar gestolen iPhones Gonny iPhone algemeen 0 21-12-11 16:25
Italiaainse iPhone 4 homebutton kapot,naar oberhaussen?Ervaringen??? mark_83 iPhone algemeen 0 15-10-11 11:44
[Ervaringen gezocht] Downgrade 3G van iOS4 naar 3.1.3 > Behoud SMS berichten < mordax iPhone algemeen 2 10-01-11 19:06
Ervaringen met iPhone OS 3.0 Destiny Archief 1439 17-06-09 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.