//

iPhone 4S herkent geen simkaart

iPhone 4S herkent geen simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) k heb gisteren mijn iPhone 4s weer uit de kast getrokken toen mijn 5s is gesneuveld, nou had ik het toestel ooit bij mobiele gekocht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-16, 13:33
j0na5d3w1t j0na5d3w1t is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 31
Unhappy iPhone 4S herkent geen simkaart

k heb gisteren mijn iPhone 4s weer uit de kast getrokken toen mijn 5s is gesneuveld, nou had ik het toestel ooit bij mobiele gekocht en heeft er 1 keer een telfort kaart ingezeten.
het probleem is alleen dat hij nu mijn t-Mobile kaart (1 MAAND OUD) NIET LEEST EN STEEDS MAAR BLIJFT ZOEKEN.weet iemand waarom dit is?
alvast bedankt

ps: hij zegt bij about ook dat de carter 12.0 is en ik krijg ook geen carter update.
zelfs niet met iTunes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-16, 17:43
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Hij herkent je simkaart wel?? Bij instellingen>telefoon>mijn nummer, zie jij je eigen tel.nr daar staan? Heb je hem al een aan de pc gehangen en verbonden met iTunes ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS safe mode/herkent geen simkaart ikbenanita iPhone algemeen 8 20-11-12 11:18
Iphone herkent geen simkaart meer? iMasteri iPhone accessoires en onderdelen 0 13-11-11 10:33
geen service, herkent simkaart niet! phill iPhone algemeen 16 25-10-11 23:43
iPhone 4 - Herkent simkaart niet - Help s.v.p. klopper2009 iPhone algemeen 1 18-01-11 20:16
iPhone 1e gen.: iphone herkent simkaart niet. freshman Unlock 7 02-11-08 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.