//

Bluetooth 5s

Bluetooth 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds eind april vi iphone 5s kan ik geen voicerecording alsmede dictafoon opnemen zonder dat bluetooth in auto dus bijv whatsapp alsmede dictafoon overneemt via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-16, 19:07
Ruudho Ruudho is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 4
Exclamation Bluetooth 5s

Sinds eind april vi iphone 5s kan ik geen voicerecording alsmede dictafoon opnemen zonder dat bluetooth in auto dus bijv whatsapp alsmede dictafoon overneemt via de autospeaker,belt dan mijn mobiele nr? En neemt dan wel op maar achtergrond muziek word gedempt? Enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-16, 09:18
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Het zou aan mij kunnen liggen, maar ik begrijp je hele zin niet...
Zou je de situatie iets duidelijker uit kunnen leggen?
  #3  
Oud 26-05-16, 10:15
Ruudho Ruudho is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 4
Standaard

Sinds update whatsapp of ios kan ik geen gesprek opnemen in de auto via whatsapp alsmede dictafoon van de iphone 5 s. Als ik dat doe dan lykt het of de blietooth verbinding van de auto dat overneemt, dat wil zeggen dat het systeem dan via de bluetooth verbinding maakt met whatsup of de dictafoon en dus de achtergrond muziek uitzet wt ook gebeurd normaliter als je gebeld word in de auto maar mijns inZiens werkt dictafoon alsmede whatsapp niet via de bluetooth van de auto
  #4  
Oud 26-05-16, 10:25
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Als ik mijn telefoon via bluetooth heb verbonden met mijn carkit en ik wil op WhatsApp een bericht inspreken dan wordt mijn muziek uitgeschakeld en de microfoon geactiveerd over de carkit. Dit lijkt me volkomen logisch.
Hetzelfde geldt voor dictafoon of andere toepassingen die de microfoon nodig hebben.

Als je muziek aan het afspelen bent op je telefoon zonder dat deze verbonden is met een carkit en je wil vervolgens een bericht inspreken via whatsapp o.i.d. gaat de muziek toch ook uit?
  #5  
Oud 26-05-16, 10:49
Ruudho Ruudho is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 4
Standaard

Ja dat klopt maar voorheen kon het wel en als ik thuis muziek aan heb neemt whatsapp en dictafoon het gewoon op, dus vandaar mijn vraag
  #6  
Oud 26-05-16, 11:06
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruudho Bekijk bericht
Ja dat klopt maar voorheen kon het wel en als ik thuis muziek aan heb neemt whatsapp en dictafoon het gewoon op, dus vandaar mijn vraag
Ik kan me niet voorstellen dat als je op je iPhone muziek aan hebt staan en je start een gesproken bericht/dictafoon/etc. dat de muziek door blijft spelen...
Als je dat wel voor elkaar krijgt dan hoor ik heel graag hoe je dat doet! Wil ik ook wel!
  #7  
Oud 26-05-16, 17:59
Ruudho Ruudho is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2016
Berichten: 4
Standaard

het gaat om whatsapp. voorheen vanuit de auto stuurde ik een voicemessage met whatsapp en dit werd dan ook opgenomen met op de achtergrond de muziek die in de auto word gespeeld. nu neemt whatsapp alleen nog mijn stem op , daar nu de muziek automatiscd door de auto(bluetooth0 word gedempt
  #8  
Oud 27-05-16, 09:56
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruudho Bekijk bericht
het gaat om whatsapp. voorheen vanuit de auto stuurde ik een voicemessage met whatsapp en dit werd dan ook opgenomen met op de achtergrond de muziek die in de auto word gespeeld. nu neemt whatsapp alleen nog mijn stem op , daar nu de muziek automatiscd door de auto(bluetooth0 word gedempt
Ok, vreemd. Bij mij heb ik nog nooit voor elkaar gekregen dat de muziek blijft spelen als ik in WhatsApp een gesproken bericht opneem.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruudho Bekijk bericht
als ik thuis muziek aan heb neemt whatsapp en dictafoon het gewoon op
Hoe doe je dit thuis precies?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.