//

Camera 'lag' op iphone 6s, tot 10 sec vertraging

Camera 'lag' op iphone 6s, tot 10 sec vertraging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg mij af , omdat ik er op dit forum niets over vond , of er onder jullie zijn die het probleem met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-06-16, 22:12
Meli Meli is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Westkust (w-vl)
Berichten: 4
Standaard Camera 'lag' op iphone 6s, tot 10 sec vertraging

Hallo,

Ik vroeg mij af , omdat ik er op dit forum niets over vond , of er onder jullie zijn die het probleem met het vertraagde opstarten van de native camera app op 6s weten te hebben oplossen.
Ik heb reeds enkele posts gedaan op de apple communities en met enkele senior advisors van apple gebeld en gemaild. Er lijkt tot nu toe geen oplossing voor het owillekeurig optreden van dit zeer vervelende probleem.
Even kort schetsen : het gebeurt at random dat de camera app tot wel 10 seconden blijft hangen in een eerder genomen beeld, alvorens de camera 'los' komt en je daadwerkelijk op je iphone ziet waar je naar richt

Hier is het linkje naar de communities https://discussions.apple.com/thread/7260874?tstart=0

Ik hoor heel erg graag jullie ervaringen/oplossingen
Thx
__________________
an apple a day keeps the doctor away
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-16, 08:38
bing69 bing69 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meli Bekijk bericht
Hallo,

Ik vroeg mij af , omdat ik er op dit forum niets over vond , of er onder jullie zijn die het probleem met het vertraagde opstarten van de native camera app op 6s weten te hebben oplossen.
Ik heb reeds enkele posts gedaan op de apple communities en met enkele senior advisors van apple gebeld en gemaild. Er lijkt tot nu toe geen oplossing voor het owillekeurig optreden van dit zeer vervelende probleem.
Even kort schetsen : het gebeurt at random dat de camera app tot wel 10 seconden blijft hangen in een eerder genomen beeld, alvorens de camera 'los' komt en je daadwerkelijk op je iphone ziet waar je naar richt

Hier is het linkje naar de communities https://discussions.apple.com/thread/7260874?tstart=0

Ik hoor heel erg graag jullie ervaringen/oplossingen
Thx
Met de camera heb ik geen last maar merk dat bij bepaalde apps, Pedometer en telegram bv. het 5 seconden duurt dat ik alleen een wit scherm zie en dan pas de app door start.
  #3  
Oud 03-06-16, 09:34
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Vandaag voor de 1ste keer gehad met mijn camera op de 6S.
zo vaak gebruik ik hem niet.
  #4  
Oud 07-06-16, 20:20
bing69 bing69 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Zojuist de laatste public beta er op gezet en de lag die ik had met sommige apps is verdwenen!!
Reageren

Labels
camera, iphone6s, vertraging



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Viber lag Diamanic iPhone Apps 0 01-10-12 00:16
iPhone 4 lag Wolfkie iPhone algemeen 5 18-02-12 23:53
iPhone 4s lag Wolfkie iPhone algemeen 1 14-02-12 13:35
Windows: Vertraging tot het afspelen. psvpas iTunes 0 15-08-11 02:05
Synchronisatie MobileMe heeft vertraging tot 15 minuten iCulture iTunes 0 14-07-08 10:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.