//

BLUETOOTH vindt geen apparaat

BLUETOOTH vindt geen apparaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Fout in I-phone of elders? We hopen dat iemand raad kan geven: we hebben beiden een zelfde bluetooth apparaat, nl om handenvrij te kunnen telefoneren. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-16, 18:26
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard BLUETOOTH vindt geen apparaat

Fout in I-phone of elders?
We hopen dat iemand raad kan geven: we hebben beiden een zelfde bluetooth apparaat, nl om handenvrij te kunnen telefoneren. Tot voor kort geen probleem, maar nu weigreen onze i-phones die te herkennen. Het lijkt me raar dat beide iphones een probleem kunnen hebben ook lijkt het me raar dat beide "oortjes" hetzelfde probleem zouden hebben. De selfie stick herkent de i-phone wel.

Wat kan er gebeurd zijn?
Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-16, 18:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walibieke Bekijk bericht
Wat kan er gebeurd zijn?
Misschien zijn die dingen nog gekoppeld met andere toestellen. Sommige Bluetooth handenvrij dingen/oortjes kunnen maar met één toestel koppelen. Verwijder alle koppelingen eens.
  #3  
Oud 19-06-16, 18:54
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard bluetooth vindt geen oortje

Bedankt alleen zit ik nu met de vraag hoe te ontkoppelen. Samengevat: op de iphone van mijn vrouw zie ik wel (als bluetoothknop ingeschakeld is) bij apparaten "selfiestick - niet verbonden). Als ik daar op klik kan ik dus "verget dit apparaat" doen.
Maar het oortje zie ik niet staan. Hoe kan ik dat dus ontkoppelen.

Op mijn i-phone staan er gewoon geen gevonden apparaten en draait het wieltje dus steeds om te zoeken.

Nog eens bedankt
  #4  
Oud 19-06-16, 18:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walibieke Bekijk bericht
Bedankt alleen zit ik nu met de vraag hoe te ontkoppelen.
Staat dat niet in de handleiding van die handenvrij dingen en oortjes? Want in die apparaten moeten ook de koppelingen verwijderd worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad herkent bluetooth apparaat niet Schenk iPad algemeen 9 16-04-16 21:26
Bluetooth met vreemd apparaat ? IndianaJones iPhone algemeen 3 21-05-14 13:42
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen jeef112 Muziek, foto & video 0 13-02-11 23:26
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat Haes iPhone accessoires en onderdelen 2 06-02-09 21:56
Detecteer Wi-Fi/bluetooth apparaat m-jay Archief 2 14-02-08 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.