//

Is selectieve iCloud back-up mogelijk

Is selectieve iCloud back-up mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan men bepaalde onderdelen, in eerste instantie denk ik bijvoorbeeld aan foto's, uitsluiten voor de iCloud back-up. Omdat ik bijvoorbeeld een vrije groot aantal (al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-16, 12:11
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Is selectieve iCloud back-up mogelijk

Kan men bepaalde onderdelen, in eerste instantie denk ik bijvoorbeeld aan foto's, uitsluiten voor de iCloud back-up. Omdat ik bijvoorbeeld een vrije groot aantal (al iets oudere) foto's bijvoorbeeld heb en deze sowieso niet wijzigen en deze reeds geruime tijd zelf manueel op een pc heb overplaats zouden deze feitelijk niet dienen te zitten in de iCloud bak-up of is dit niet mogelijk volgens jullie? Of kan men bijvoorbeeld bepaalde (oudere) foto's naar een andere foto app of zo overplaatsen en dit dan uitsluiten voor iCloud back-ups.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-16, 12:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard



https://support.apple.com/kb/PH12519...L&locale=en_US
  #3  
Oud 20-06-16, 12:32
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de reactie.
Betekent dit dan als men iCloud-fotobibliotheek niet heeft ingeschakeld, ze wel in back-up zitten?
Nu ja feitelijk komt dit (denk ik) op het zelfde neer, of de foto's nu in de back-up zitten of in foto-bibliotheek ze nemen dus ruimte in van de beschikbare iCloud capaciteit, wat in dit geval voor mij niet echt nodig is. Of zie ik het verkeerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen iCloud Back-up Whatsapp rickvw97 iPhone algemeen 0 01-02-16 00:57
Oude back-up weg uit iCloud MiDe74 iCloud 0 15-09-14 14:13
Foto's pc naar icloud back up Proteck iPhone algemeen 2 01-08-14 10:40
hard case mogelijk in combinatie met back protector? Emper iPhone accessoires en onderdelen 0 14-10-13 17:49
Back up icloud eef28 iCloud 0 07-11-12 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.