iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Scherm iPhone 6 voor de DERDE keer los (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/173378-scherm-iphone-6-voor-de-derde-keer-los.html)

Peter16 21-06-16 11:36

Scherm iPhone 6 voor de DERDE keer los
 
Hallo allemaal,

Ik ben op de hoogte van het feit dat er al meerdere topics gestart zijn over loszittende schermen van de iPhone 6, maar:

Mijn scherm laat inmiddels voor de derde keer los. In september vorig jaar kocht ik mijn iPhone 6, waarna ik in december voor het eerst terugging naar de Apple Store. Alles goed en wel en m'n toestel werd vervangen. In april kreeg ik hetzelfde probleem en eind mei ging ik wederom naar de Apple Store en nadat ze het probeerden te repareren kreeg ik alsnog een vervangend toestel mee. Deze twee ritjes waren dus de moeite waard, ondanks dat ik uit Zuid-Oost Groningen kom en ongeveer 3,5 uur moet reizen om in Amsterdam bij de Apple Store te komen.

Inmiddels ben ik een maand in het bezit van de vervangende iPhone 6 en het probleem is nu gewoon weer teruggekomen. Ik ben zuinig op mijn Apple spullen en gebruik de originele hoesjes van €40 euro plus een screenprotector zodat er maar zo weinig mogelijk mee gebeurt. Ik word er inmiddels moedeloos van dat het probleem steeds weer terugkomt.

Is er een regeling dat ik over kan stappen naar een 6S of een SE, eventueel met bijbetaling, zodat ik geen last meer heb van deze problemen? Ik vind het behoorlijk vervelend dat ik nu de derde keer mijn gang naar de Apple Store kan zetten vanwege deze problemen. Vroeger met mijn iPhone 4 en 5 heb ik nooit zulke problemen gehad, maar ik vind het nu toch wel irritant worden en zo'n azijnpisser ben ik over het algemeen nou ook weer niet..

Ik hoop dat er iemand is die raad weet!

Guest-20180925190238 21-06-16 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter16 (Bericht 1022417)
Is er een regeling dat ik over kan stappen naar een 6S of een SE, eventueel met bijbetaling, zodat ik geen last meer heb van deze problemen?

Ik heb geen ervaring met de Hollandse Apple Stores maar in de Belgische, Duitse en Franse Apple Stores bestaat er zo'n regeling niet. Bel eens met Apple en vraag het. Dan kan je meteen ook vragen om het toestel te laten ophalen. Binnen de drie dagen heb je dan een nieuwe iPhone 6.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.